آسپلیکوئتا به ژاوی و بارسا قول می دهد، یک ماه دیگر صبر کنید

ستاره سابق اوساسونا اما به مسئولان بارسا گفت که پس از انتصاب مالک جدید جلسه ای با مسئولان باشگاه خواهد داشت و تکلیف او را مشخص خواهد کرد. به او قول داده شده است که اگر قصد جدایی از باشگاه را داشته باشد، هماهنگی‌های لازم را انجام خواهند داد، اما اگر بند تمدید فعال شود، بارسا باید مبلغ چلسی را برای جذب آسپلیکوتا بپردازد و کار را دشوار خواهد کرد.

مارکا امروز نوشت که یکی از آنها سزار آسپلیکوتا کاپیتان 32 ساله اسپانیایی چلسی است. سزار که از سال 2012 برای چلسی بازی می کند، در پایان فصل قراردادش فسخ می شود و پس از صحبت با ژاوی، سرمربی بارسا به او قول انتقال به این باشگاه را داد، اما مشکل بزرگ این است که یک مورد وجود دارد: راه تمدید قرارداد در قرارداد او . بر این اساس، اگر او در فصل جاری بیش از 30 بازی برای چلسی انجام دهد، قرارداد به طور خودکار برای یک سال تمدید خواهد شد. با این حال، Aspelicueta شک دارد که این بند فعال شده باشد.


سرویس خبر شماره: 1817226 |
9 تیر 1401 ساعت 19:52 |
1,304 |

0نظرات

ابهام در فعال سازی بند تمدید

چلسی این روزها در بحران مدیریتی به سر می برد و پس از اعمال تحریم های دولت انگلیس علیه رومن آبراموویچ، این باشگاه فروخته شد. چلسی تا زمان مشخص شدن وضعیت مالک جدید از خرید یا فروش بازیکنان منع شده است، اما منابع مدعی شده اند که قرارداد آسپلکوئتا قبل از تحریم ها تمدید شده است.

به نظر می رسد وضعیت تمدید قرارداد سزار آسپلیکوئتا با چلسی تا یک ماه دیگر مشخص شود. او به بارسا قول داده که به باشگاه بپیوندد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، شب گذشته خوان لاپورتا رئیس باشگاه بارسلونا تایید کرد که انتقال هر دو بازیکن را نهایی کرده اما از ذکر نام آنها خودداری کرد. به گزارش رسانه های اسپانیایی، این دو بازیکن آندرس کریستینسن مدافع چلسی و فرانک کاسیر هافبک آث میلان هستند. لاپورتا همچنین تایید کرد که با چندین بازیکن صحبت های پیشرفته ای انجام داده و توافقاتی حاصل شده است.

در واقع کمتر از یک ماه دیگر با تعیین مالک جدید می دانیم که آسپلیکوئتا به بارسا نزدیک است یا دور.



مجله اخبار فوتبال خارجی