آسیا بر زخم ایران نمک پاشید

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم ملی فوتبال کشورمان قرار است روز جمعه در دومین بازی خود در گروه B جام جهانی به مصاف تیم ملی ولز برود. در عین حال شاگردان کی روش با توجه به شکست سنگین مقابل انگلیس اکنون محکوم به پیروزی مقابل گرت بیل و دوستانش هستند تا شانس خود را حفظ کنند. در همین رابطه خبرنگار ما با سهراب عثیری، مهاجم سال های آخر فوتبال ایران گفت وگویی انجام داده است که در ادامه می خوانید:

* به نظر شما مهم ترین دلیل این ناکامی چه بود؟
یکی از دلایل اصلی این شکست تعویض اجباری بیرانوند است. مصدومیت زودهنگام این بازیکن شوک بدی به تیم وارد کرد. یادتان باشد در جام جهانی 1998 احمدرضا عابدزاده نقش کلیدی در نتایج تیم ملی کشورمان داشت و مشوق مدافعان این تیم بود. با این مثال نمی خواهم سیدحسین حسینی را زیر سوال ببرم اما با توجه به تجربه بیرانوند در جام جهانی فکر می کنم اگر در دروازه بود می توانست کمک زیادی به تیم کند.

پیشکسوت پرسپولیس احساس می کند بازیکنان ایران باید با انگیزه بالایی در دومین بازی مرحله گروهی بازی کنند.

آسیا بر زخم ایران نمک پاشید


سرویس خبر شماره: 1855270
03 دسامبر 1401 ساعت 13:37 |
11.3 هزار |

0نقطه نظر

اتزیری: همه از نتیجه مقابل انگلیس شوکه شدند

* درباره صحبت های سرمربی تیم ملی به جمعی از هواداران در پایان بازی صحبت کنید.
واقعیت این است که در دو دوره قبلی جام جهانی کی روش ما را به جام جهانی برد اما این بار او را به جام جهانی بردیم. مشکل اینجاست که شکست بسیار بدی را مقابل انگلیس متحمل شدیم و سرمربی تیم باید مسئولیت این شکست را بپذیرد و به نظر هواداران احترام بگذارد. هیچکس حق ندارد به هواداران تیم ملی کشورمان بی احترامی کند چرا که توهین به هوادار ایرانی توهین به مردم ایران است.

* نتیجه بازی با انگلیس را چطور پیش بینی کردی؟
باخت به انگلیس اتفاق بسیار ناگواری بود. هیچ کس چنین ضرری را پیش بینی نکرده بود. همه طرفداران فوتبال قطعا از این نتیجه شوکه شدند. من شک دارم که فاصله فوتبال ما با انگلیس تا این حد زیاد باشد. تا اینجای کار ثابت کرده ایم که مقابل تیم های بزرگ خوب بازی می کنیم. مثلا مقابل آرژانتین، اسپانیا و پرتغال خیلی خوب بودیم و وقتی با چنین رکوردی به مصاف انگلیس رفتیم مطمئناً انتظار نتیجه بهتری داشتیم.

* بازی با ولز را چگونه می بینید؟
قبل از آن باید بگویم که عربستان و ژاپن با قهرمانی در دو قدرت بزرگ فوتبال جهان یعنی آرژانتین و آلمان نمک بر زخم ما ریختند. چیزی که در بازی با انگلیس بسیار به چشم می آمد بی انگیزگی بازیکنان بود. فکر می کنم برخی از بازیکنان اشباع شده اند و واقعاً نمی خواهند دعوا کنند. اگر بخواهیم مقابل ولز اینگونه ظاهر شویم، مطمئنا مجازات بیشتری خواهیم داشت. شرایط به گونه ای است که ولز بعد از تساوی با آمریکا شانس قهرمانی تیم ملی ما را دارد و این یعنی فرزندان ما باید در این بازی با سیستم جدید و هوشمندانه بازی کنند تا انشاالله نتیجه لازم را بگیرند.



مجله اخبار فوتبال داخلی