آسیبی که هواداران را شوکه کرد/ این ستاره به شکننده تایتانیک است!

بدترین فصل فیزیکی پوگبا 20-2019 بود. او تنها در یک سال چهار بار مجروح شد. رکوردی نگران کننده که عمیقا فصل منچستریونایتد را تحت تاثیر قرار داده است. اولین مصدومیت او در مرداد از ناحیه کمر بود و مصدومیت دوم از ناحیه مچ پا رخ داد که در دو نوبت دیگر برای او مشکل ایجاد کرد. پوگبا در ژانویه 2020 تحت عمل جراحی قرار گرفت تا برای همیشه از شر این مشکل خلاص شود، اما بهبودی کامل به زمان نیاز داشت و احتمالاً این اثر تا به امروز با او باقی خواهد ماند.

اگر دیبالا بازی های بیشتری نسبت به پوگبا انجام دهد، باشگاه تحت فشار خواهد بود و رهبران یوونتوس امیدوارند که هافبک فرانسوی بتواند هر چه زودتر از مصدومیت خود خلاص شود.

آریوانه نگران نیست اما تیم در شوک است

آسیبی که هواداران را شوکه کرد/ این ستاره به شکننده تایتانیک است!

آیا پوگبا از دیبالا شکننده تر است؟

رمزی مطمئناً ضعیف‌تر از پوگبا است، اما در حال حاضر شباهت‌های زیادی بین این دو وجود دارد و هر دو بیشتر دوران حرفه‌ای خود را با مصدومیت‌هایی گذرانده‌اند که باعث شده آنها را از بازی منظم در یک باشگاه بزرگ باز داشته باشد.

پوگبا بازیکنی باشکوه و برازنده است، اما حداقل به اندازه تایتانیک شکننده است. و یوونتوس یاد گرفته است که وقتی بازیکن زمین تمرین را ترک می کند نگران باشد. هواداران بانوی پیر به‌خاطر آغاز دومین دوره پوگبا در تورین، یادآور شروع بد آرون رمزی در ایتالیا است.

آسیبی که هواداران را شوکه کرد/ این ستاره به شکننده تایتانیک است!

وارث جدید آرون رمزی؟

هافبک ولزی چند بازی یوونتوس را به دلیل مصدومیت های بی پایان از دست داده است و فصل گذشته تنها 5 بازی در تمامی رقابت ها انجام داده است. مائوریتزیو آریوان، مدیر اجرایی باشگاه، قرارداد ستاره سابق آرسنال را با پرداخت حدود 2.5 میلیون پوند برای خلاص شدن از شر بازیکنی که در 10 سال گذشته بیش از همه هواداران یوونتوس را ناامید کرده بود، فسخ کرد. از او.

در ماه مارس، یووه به درستی تصمیم گرفت که پائولو دیبالا را به دلیل سابقه مصدومیتش خلاص کند. دیبالا 371 روز فوتبال را به دلیل مصدومیت های مختلف در طول 7 سال حضورش در ورزشگاه آلیانز از دست داد و حالا هواداران بانوی پیر در این فکر هستند که چگونه و چرا باشگاه دیبالا را کنار گذاشت تا بازیکنی که هنوز مصدوم شده بود مانند پوگبا را به خدمت بگیرد.

به نظر می رسد یوونتوس تمام تلاش خود را برای پوگبا داده و شرط را باخته است. بیانکونری ها از جذب پوگبا پشیمان نیستند، اما اکنون باید تصمیمات بزرگی بگیرند که کل فصل را تحت تاثیر قرار می دهد و به برنامه های ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی تیم آسیب می رساند. هافبک های جوان نیکولو فاژولی 21 ساله و نیکولو رووالای 20 ساله پیشرفت سریعی در خط هافبک داشته اند و یکی از آنها می تواند به محض شروع فصل سری A در اواسط آگوست در ترکیب اصلی قرار گیرد.

پارگی مینیسک جانبی زانوی راست پل پوگبا باعث می شود تا او تا سال 2023 و جام جهانی 2022 قطر از میادین دور باشد و بدیهی است که مصدومیت او نه تنها برای خودش بلکه برای باشگاه جدیدش نیز ضربه ای خواهد بود.

آسیبی که هواداران را شوکه کرد/ این ستاره به شکننده تایتانیک است!

آیا یووه خطر را ارزیابی کرده است؟

Arrivabane مردی باتجربه است که در دریاهای ناآرام زیادی عبور کرده است و می داند که چگونه با توجه به شروع درخشان مربی فرانسوی در تمرینات، مصدومیت خود را به عنوان یک بدشانسی غیرقابل پیش بینی رفتار کند.

مصدومیت پوگبا شوک بزرگی را در رختکن ایجاد کرد زیرا اشتیاق و کاریزمای او مسری است. حضور او در رختکن تاثیر مثبت فوری بر روی مانوئل لوکاتلی، وستون مک کنی و به خصوص دنیس زکریا داشت. با وجود حضور هافبک های مذکور، غیبت پوگبا به شدت احساس خواهد شد.



سرویس اخبار فوتبال خارجی

اکنون یوونتوس و میلیون‌ها هوادارش می‌ترسند که پوگبا یک نقش مخفی را هم در زمین و هم در کلینیک باشگاه به ارث برده باشد. پوگبا در دومین حضور خود در یوونتوس شروعی فاجعه بار داشت و حالا باشگاه ایتالیایی باید تصمیم بگیرد که در پنجره نقل و انتقالات تابستانی چه واکنشی نشان دهد تا غیبت طولانی هافبک فرانسوی را جبران کند.

آیا یوونتوس به درستی خطر جذب پوگبا را قبل از پیشنهاد قراردادی 4 ساله که او را تا 33 سالگی در باشگاه نگه می دارد ارزیابی کرد؟

مصدومیت شدیدی که مدت کوتاهی پس از پیوستن به یوونتوس به او وارد شد، نشان می‌دهد که یونایتد عمداً پوگبا را بیرون فرستاده است و به خوبی از ضعف بدنی او آگاه است. او 29 ساله است اما به نظر می رسد که دردهای یک مرد 39 ساله را تحمل می کند، روزنامه ایتالیایی گازتا گزارش داد که او از ابتدای سال از مشکل زانو رنج می برد.

ستاره قهرمان جام جهانی در سه سال گذشته 71 بازی را به دلیل مصدومیت از دست داده و 431 روز از میادین دور بوده است. چنین رکوردی واقعاً وحشتناک است و یوونتوس از آن آگاه بود اگرچه بررسی های فیزیکی انجام شده روی این بازیکن نتایج بسیار خوبی به همراه داشت.