آشنایی با مدعیان قهرمانی سری آ ایتالیا در فصل 2022-2023/Scudetto Bermuda Triangle

ماسیمیلیانو آلگری به یوونتوس بازگشت تا دوباره مدعی قهرمانی و بازگشت به روزهای خوب شود، اما تیمش در فصل قبل 8 بازی شکست خورد و به سرعت از مسیر قهرمانی خارج شد. حتی یووه به رده هفتم سقوط کرده است. تیم چهارم فصل قبل اکنون تقویت شده است تا بار دیگر به قدرت برتر فوتبال ایتالیا تبدیل شود. شاید آنها جزو مدعیان قهرمانی باشند اما شانس قهرمانی آنها کمتر از میلان و اینتر خواهد بود.

ستاره
بازیکنان جدید قرار بود ستاره باشند اما فعلا پل پوگبا مصدوم است! اما دوسان ولاوویچ که فصل گذشته با آنخل دی ماریا عملکرد بسیار خوبی داشت، می تواند خط حمله زهرآگینی برای یووه ایجاد کند. لئوناردو بونوچی در غیاب جورجیو کیلینی نقش مهم تری نسبت به قبل خواهد داشت. برمر در کنار رهبر یووه خواهد بود. بازیکنانی مانند وستون مک‌کنی، مانوئل لوکاتلی و دنیس زکریا نیز از بازیکنان برجسته یووه در خط میانی هستند.

اینتر سیمونه اینزاگی فصل گذشته را خوب شروع کرد، بد ادامه داد و پایان خوب فصل با شکست دلا مادونینا در دربی مثمر ثمر نبود. تکرار قهرمانی با سرمربی متفاوت برای مارها اتفاق نیفتاده است، اما تیمی که با 2 امتیاز کمتر از قهرمان در رده دوم قرار دارد، بدون شک در فصل جدید شانس قهرمانی خواهد داشت. نراتزوری ها به خوبی تقویت شده اند و می توانند آماده انتقام از رقیب و همشهریان خود باشند.

بعد از 9 قهرمانی متوالی یوونتوس، دو فصلی می شود که تیم های میلانی اسکودتو را از بانوی پیر ربودند. حالا که میلان مدافع عنوان قهرمانی است، اینتر و یوونتوس در آستانه فصل 2022-2023 تلاش می کنند با تقویت خود مانع از تکرار قهرمانی روسونری شوند. به نظر می رسد این سه تیم همچنان برای قهرمانی فصل جدید رقابت دارند. مطمئنا رم، لاتزیو، ناپولی و حتی آتالانتا ممکن است جزو بهترین ها باشند، اما مدعی قهرمانی؟ ما بعید هستیم!

فراهم کند
یوونتوس تقویت شده و وضعیت بهتری دارد اما این تیم همچنان مشکلاتی دارد و بعید است دوباره قهرمان شود. اگر تیم الگری شرایط خیلی خوبی داشته باشد می تواند به رده دوم صعود کند.

ستاره
زلاتان ابراهیموویچ در 40 سالگی هنوز در شرایط خوبی قرار دارد، اما مصدومیت او را از بازی های زیادی دور می کند. مایک مانیان یک مدافع قابل اعتماد بوده و تئو هرناندز ستاره قرمزها در دفاع شده است. ساندرو تونالی به سرعت در میلان مستقر شد و اکنون بازیکنی از نوع پیرلو برای تیم پیولی است. شاید چارلز دختلاور ستاره جدیدی برای میلان باشد. اولیویه ژیرو در فصل گذشته گل های مهمی به ثمر رساند و رافائل لیائو فصل به فصل پیشرفت کرده است.

قدرت جدید
پل پوگبا دوباره یوونتوس شد. او امیدوار است که به زودی از مصدومیت خود خلاص شود تا دوران اوج خود در تورین را از نو بگذراند. برمر بسیار مورد توجه است و به نظر می رسد خرید خوبی برای تیمی باشد که کیلینی و دی لیخت را از دست داده است. آنخل دی ماریا، که اکنون یک بازیکن باتجربه است، برای یک چالش جدید به یوونتوس آمده است و همیشه یک چراغ امید خواهد بود، به خصوص که او در پیش فصل با تیم جدیدش عملکرد خوبی داشت.

قدرت جدید
روملو لوکاکو می خواست به اینتر بازگردد که به صورت قرضی اتفاق افتاد. علاوه بر مهاجم چلسی، آندره اونانا، دروازه بان آژاکس، رابی گوسنس هافبک دفاعی آتالانتا، هنریک مخیتاریان هافبک رم و خواکین کورئاله مهاجم لاتزیو نیز در این بازی حضور دارند. البته گوسنس و کوریا فصل گذشته قرضی شدند و قراردادشان دائمی شد. به نظر می رسد شرایط نقل و انتقالات اینتر بسیار خوب بوده است.

آشنایی با مدعیان قهرمانی سری آ ایتالیا در فصل 2022-2023/Scudetto Bermuda Triangle

یوونتوس

شرایط سه تیم میلان، اینتر و یوونتوس را در آستانه شروع فصل 2022-2023 بررسی خواهیم کرد.

میلانو

ستاره
روملو لوکاکو یک بار دیگر مانند فصلی که با اینتر برد، بهترین گلزن این تیم شد. اما فراموش نکنید که Vipers ده ها ستاره در خط حمله دارند. لائوتارو مارتینز، ادین ژکو و خواکین کوریا نیز حضور دارند. سمیر هاندانوویچ که همیشه با تجربه خود به اینتر کمک کرده است، می تواند به تدریج جای خود را به آندره اونانا بدهد. هاکان چالهان اوغلو و نیکولو بارلا هافبک های خلاق و فوق العاده ای هستند و بازیکن دیگری با همین ویژگی ها به نام هنریخ مخیتاریان به آنها اضافه شده است.

فراهم کند
تکرار قهرمانی برای میلان غیرممکن نیست اما مطمئناً رقبای نزدیکی خواهند داشت. پیش بینی ها این است که میلان بالاخره بعد از 28 سال می تواند قهرمانی خود را تکرار کند.

فراهم کند
جبران شکست فصل قبل در دسترس است. البته شدت رقابت می تواند برای آنها خطرناک باشد و به رتبه سوم سقوط کنند. باید منتظر باشیم تا وضعیت اینتر مشخص شود.

قدرت جدید
مدت ها بود که میلانی ها به دنبال شارل دکتلاور، پدیده فوتبال بلژیک بودند. در فصل جدید سری آ ایتالیا با این هافبک خلاق و تکنیکی بیشتر آشنا خواهیم شد. هافبک سابق بروژ تنها 21 سال سن دارد و باشگاه برای جذب او 32 میلیون یورو هزینه کرده است. دیووک اوریگی هر چه تلاش کرد نتوانست به بازیکنی باثبات در لیورپول تبدیل شود و انگلیس را با ده ها گل مهم ترک کرد تا راهی میلان شود. او جایگزین خوبی برای مهاجمان اصلی میلان خواهد بود.

آشنایی با مدعیان قهرمانی سری آ ایتالیا در فصل 2022-2023/Scudetto Bermuda Triangle



سرویس اخبار فوتبال خارجی

اولین جام برای میلان و اولین جام برای استفانو پیولی. قهرمانی روسونری در فصل 2021-2022 بسیار خاص بود، زیرا این تیم پس از 11 سال با تأسف هواداران خود به پایان رسید و سرمربی آنها نیز اولین قهرمانی خود را به دست آورد. حالا در آستانه شروع فصل جدید، میلان با تغییرات بسیار کم و تقریباً با ترکیب قهرمانی میزبان مسابقات خواهد بود. تکرار لیگ برای میلان اصلا بعید نیست زیرا پیولی ظاهرا از کار خود راضی است.

آشنایی با مدعیان قهرمانی سری آ ایتالیا در فصل 2022-2023/Scudetto Bermuda Triangle

اینتر