آشپز می رود یا سرمربی؟ چند روزی منتظر یک اتفاق مهم در استقلال باشید!

اگر روزهای آینده مثل روزهای قبل پیش برود، استقلال پنجره بعدی را از دست می دهد و از لیگ قهرمانان آسیا کنار گذاشته می شود. در این صورت علی فتح الله زاده از باشگاه استقلال می رود! چرا که او علاوه بر اینکه نمی تواند این پرونده را ببندد، باید با بازیکنان معترضی هم روبرو شود که به دلیل اینکه آخر عید دست خالی به خانه برگشتند، به شدت عصبانی هستند! ادامه این وضعیت حتی ممکن است به خداحافظی ساپینتو نیز منجر شود.

استقلالی ها با توجه به نتایج خوبی که در لیگ برتر و جام حذفی کسب کردند هرگز انتظار نداشتند در عید دست خالی به خانه بروند اما این اتفاق به دلیل بحرانی بودن وضعیت مالی استقلالی ها رخ داد.

علی فتح الله زاده آبی ها را ترک می کند یا ساپی؟ این موضوع تا چند روز دیگر مشخص خواهد شد. شاید در آخرین لحظه مشکلات مالی تیم حل شود و این دو بمانند و برای دو جام بجنگند.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

با اینکه تیم خوبی ساخته و پرداخته است اما در فاصله 7 هفته مانده به پایان بازی های لیگ برتر مدعی قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی است اما مشکلات مالی می تواند او را از بین ببرد. پایین آبی ها

گفته می شد مخبر برای پرداخت این بدهی به باشگاه استقلال کمک کرده است! اما این خبر صحت نداشت. ضمن اینکه گفته شده این بدهی قرار است توسط قطری ها پرداخت شود اما مشخص شد این خبر نیز کذب است. تنها امید استقلال جامعه همراه اول است. در صورت موافقت شریک اول با اسپانسر شدن استقلال باید سریعا به باشگاه برای پرداخت بدهی ها کمک کند و تاکنون خبری از دیدار باشگاه استقلال و سران این شرکت نشده است. اگر این جلسه برگزار می شد و نتیجه مثبت بود قطعا باشگاه استقلال به آن اشاره می کرد.