آغاز مذاکرات استقلال برای محبوب ترین ستاره

با این وجود اکنون با حضور جواد نکونام در راس کادر فنی استقلال، این سرمربی بر حفظ مهدی قیدی در این تیم تاکید کرده است و به همین دلیل مدیران آبی پوش در تلاش هستند تا محبوب ترین ستاره خود را از آخرین بازی خود حفظ کنند. فصل و رضایت نهایی باشگاه شباب الاهلی امارات را کسب کند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، مهدی قیدی پس از غیبت در فصل لیگ استقلال و حضور در تیم شباب الاهلی، سال گذشته به عنوان قرضی برای این باشگاه اماراتی به این تیم بازگشت. درخشش خیره کننده او نتوانست قهرمانی را برای تیمش به ارمغان بیاورد.

باشگاه استقلال از شباب الاهلی امارات در مورد شرایط صدور رضایتنامه ستاره ایرانی خود سوال کرده است.

آغاز مذاکرات استقلال برای محبوب ترین ستاره

علی امیری قائم مقام باشگاه استقلال در گفت و گو با برنامه فوتبال برتر در خصوص شرایط همکاری با مهدی قیدی گفت: آقای کریمی (مدیرعامل باشگاه) در حال مذاکره با بازیکن و باشگاه شباب الاهلی است و حتی در او روز دوشنبه با قائدی و سرپرست برنامه صحبت هایی داشت، تمام شد و تمام تلاشمان این است که این بازیکن را حفظ کنیم.


سرویس خبر شماره: 1948312
13 جولای 1402 ساعت 03:54
61.8K امتیاز خبر|

0نقطه نظر

امیری: ما می خواهیم قائدی بماند.

وی یادآور شد: تمام تلاش ما بر این است که اگر مبلغ انتقال قیدی از سقف تعیین شده برای باشگاه استقلال بیشتر نشود، این بازیکن را جذب کنیم.

قائم مقام باشگاه استقلال در خصوص مبلغ درخواستی باشگاه اماراتی برای صدور رضایت نامه مهدی قیدی گفت: هنوز رقمی به ما نداده اند و روز دوشنبه از باشگاه شباب الاهلی درخواست کردیم ما مقدار دقیق را می دهیم شکل.



مجله اخبار فوتبال داخلی