آقایان! با این حرف ها عصبانیت استقلالی ها را بیشتر می کنی / حداقل یک بار به اشتباهت اعتراف می کنی / فوتبال دیگر جذابیتی ندارد

آقایان!  با حرف هایت تیم ها را بیشتر عصبانی می کنی / حداقل یک بار اشتباهت را بپذیر / فوتبال دیگر جذاب نیست

آقایان!  با حرف هایت تیم ها را بیشتر عصبانی می کنی / حداقل یک بار اشتباهت را بپذیر / فوتبال دیگر جذاب نیست

علیرضا اکبرپور بازیکن سابق استقلال در گفت و گو با خبر اسپورته در مورد بازی این تیم مقابل باشگاه فوتبال خوزستان گفت: استقلال بازی خوبی انجام داد. متاسفانه با گل اول استقلال تا حدودی فکر مربی و بازیکنان به هم ریخته شد اما اینکه استقلال خیلی زود خودش را پیدا کرد نشان می دهد که کادر فنی این روزها واقعا با این تیم کار می کنند.

وی ادامه داد: با نگاهی به بازی استقلال مشخص می شود که هافبک هایی که تا چندی پیش 70 حالا درصد توپ هایشان وارونه بود 70 درصد توپ های آنها رو به جلو است که به بازیکنان ردیف جلو موقعیت های بیشتری می دهد. همین موضوع باعث شد تا استقلالی ها در محوطه جریمه صاحب موقعیت های متعدد و خطاهای مشکوک به ضربات پنالتی شوند.

اکبرپور درباره قضاوت بازی استقلال و فولاد گفت: اشتباهات داخل محوطه جریمه حریف استقلال کم نبود و جالب اینجاست که اکثر کارشناسان حداقل یکی از اشتباهات را پنالتی می دانستند. . امیدوارم داوران با دقت بیشتری قضاوت کنند تا تیمی به بزرگی استقلال با میلیون ها هوادار از این طریق آسیب نبیند.

وی ادامه داد: این همه شکایت از کمیسیون داوران یا شکایت داوران از باشگاه استقلال تا کی قرار است ادامه داشته باشد؟ آنچه آشکار است، چه نیازی به بیان است! وقتی همه می گویند پنالتی بود چطور مسئولان دپارتمان داوری قبول نمی کنند؟ چیزی را مثل روز روشن نمی پذیرند! اگر با این کار قصد دفاع از داوران خود را داشته باشند در واقع آنها را در موقعیت ضعیف تری قرار می دهند و عصبانیت تیم های لیگ برتری را افزایش می دهند.

بازیکن سابق استقلال با اشاره به اتفاقاتی که باعث شد حملات به کمیته داوران و خدمات داوری بازیکنان استقلال در روزهای اخیر تشدید شود، خاطرنشان کرد: این مواضع باشگاه استقلال وقتی بیشتر می شود که مردان به جای اعتراف به اشتباهات خود، آنها را قبول نمی کنند! چه اشکالی دارد که بخش قضاوت به جای اینکه همه چیز را زیر پا بگذارد، اشتباهات را بپذیرد و آتش معترضان را با عذرخواهی خاموش کند یا بگوید که داور را جریمه می کنیم. اما سیاست بد اداره داوری موقعیت استقلالی ها را نسبت به این سوال مساعدتر کرد.

هافبک هجومی استقلالی ها در مورد موقعیت های از دست رفته این تیم توسط پیمان بابایی یادآور شد: مهاجم باید 100 درصد خودخواه باشد. مهاجم معمولا دوست دارد خودش را در موقعیت گلزنی گلزنی کند، اما اگر ببیند هم تیمی اش در شرایط بهتری قرار دارد و شانسش بهتر است یا 100باید به فرد کناری پاس بدهد. به نظر من بابایی مقابل فولاد خوب بازی کرد اما اگر کمی فداکارتر رفتار می کرد شاید تا الان استقلال می برد. فداکاری بخشی از فوتبال است.

علیرضا اکبرپور در پایان درباره محرومیت ساپینتو گفت: قطعا بهترین چیز این است که سرمربی در هر بازی در کنار تیمش است، اما از طرفی خوب است که اعتراض ما به داوران منطقی باشد که شرایطی وجود ندارد. به خاطر اخراج سرمربی.» هر چند با این وضعیت داوران ساپینتو را نمی توان گول زد! هر کسی با دیدن این قضاوت ها ممکن است عصبی شود.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

ملی پوش سابق کشورمان درباره حضور ملی پوشان در اردوی تیم ملی در لیگ برتر گفت: به دلیل دوری مسافت 40 روزه گرفتن تا شروع جام جهانی شرایط به گونه ای شده که حالا همه باید به نوعی کمک کنیم. استقلال هم باید مثل بقیه تیم ها به کی روش کمک کند. در این شرایط نامتعارف همه باید برای به اهتزاز درآوردن پرچم فوتبال در جام جهانی به یکدیگر کمک کنند.

وی با اشاره به عدم حضور تماشاگر در این دیدار خاطرنشان کرد: تمام شیرینی و گرمی فوتبال مدیون حضور تماشاگران است. وقتی تماشاگر نباشد، فوتبال نه سرگرمی دارد و نه جذابیت. متأسفانه شرایطی پیش آمده که فوتبالدوستان را از هم جدا کرده است. امیدوارم هر چه زودتر تماشاگران برگردند تا هیجان به فوتبال برگردد. حضور تماشاگران نیز باعث افزایش کیفیت مسابقات می شود.