آقای الهامی! کباب محلی ما هم می خواهد سرمربی استقلال شود/ پرسپولیسی چطور با آبروی باشگاه ما بازی می کند؟/ باید جواب هواداران را بدهند.

آقای الهامی!  کباب محلی ما هم می خواهد سرمربی استقلال شود/ پرسپولیسی چطور با آبروی باشگاه ما بازی می کند؟/ باید جواب هواداران را بدهند.

رضا رجبی بازیکن سابق استقلال در گفت و گو با خبرورزشی در رابطه با اظهارات اخیر ساکت الهامی در این برنامه تلویزیونی که مدعی شده بود برای سرمربیگری استقلال با او صحبت شده است، گفت: واقعا اینطور است. متأسفانه باشگاهی که زمانی افرادی مثل رایکوف، هوش ژاکیچ فرد و این مدل سرمربیگری را در اختیار داشت، بین آنها بوده است. .

پیشکسوت استقلال اضافه کرد: فردی که به خاطر فوتبال در تلویزیون گریه می کند، لیاقت ندارد از درب ورودی باشگاه استقلال عبور کند، چه برسد به اینکه به عنوان کاندیدای سرمربیگری خود بایستد. آنچه او به دنبال آن است روشن است.

وی افزود: امیر قلعه نویی روی این صندلی نشسته است. همان که پرافتخارترین سرمربی تاریخ لیگ برتر و تیم ملی ایران است. چرا چنین مجوزی برای شما صادر شد؟ باید جواب هواداران استقلال را بدهید.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

بازیکن سابق استقلال درباره محرومیت ساکت الهامی نیز با مسئولان فدراسیون فوتبال گفت: این مربی شش ماه محروم نشده است؟ سوال من این است که چه شد که محرومیتش برداشته شد و دوباره در فوتبال دیده شد! چه اتفاقی در پشت صحنه افتاد که همه چیز خراب شد؟

وی ادامه داد: باشگاهی که امسال مرحوم رنجبر، اصغر شرفی، غلامحسین مظلومی، منصور پورحیدری، ناصر حجازی، امیر قلعه نویی و خیلی از بزرگان روی نیمکت مربیگری خود نشسته اند، چه روزی بود که چنین آدمی کرد. خودش را به نام استقلال گذاشت؟ او می خواهد بازار را گرم کند و قراردادش را برای تیم های دیگر افزایش دهد. آقای الهامی شما حق ندارید از نام استقلال به عنوان سازش در امور حرفه ای خود استفاده کنید تا یک یا دو میلیارد از حقوق خود را بگیرید.

گفت: البته عجیب نیست که بخواهد به عنوان کاندیدای هدایت تیم استقلال نامزد شود! شاید هرکسی در ایران یا خارج از کشور آرزوی نشستن روی نیمکت مربیگری استقلال را داشته باشد سکوت بازیکنان فوتبال در هیئت مدیره این باشگاه تعجب آور است.

فرهاد مجیدی، ساکت الهامی و سعید رمضانی

رجبی افزود: آقای مظلومی! آقای مومنی! پاسخ شما به این سوالات چیست؟ چرا ساکتی؟ چرا وقتی الهامی خود را در جایگاه جایگزینی منصور پورحیدری می بیند، حرفی نمی زنید؟ اگر واقعاً چنین چیزی به او پیشنهاد شد، آن روز کجا بودید؟ پس دلیل حضور شما در جمع اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال چیست؟ چرا اینقدر منفعل هستی؟ چرا فقط به حضور در کنار اعضای هیئت مدیره فکر می کنید؟ به چه قیمتی؟ به قیمت نابودی نام بزرگ استقلال؟ با این قیمت هرکسی از هر کجا می تواند کاندیدای نشستن بر صندلی ناصر حجازی و امیر قلعه نویی شود؟

وی افزود: البته از سردار آجارلو که خیلی ها او را پرسپولیسی می دانند، انتظاری بیش از این نمی توان داشت. چون برایش مهم نیست سرمربی استقلال کیست اما وقتی نام محمد مومنی و پرویز مظلومی در بین اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال به چشم می خورد، آن وقت است که این حرف ها مایه دلخوری استقلالی ها می شود. خانواده. بقیه اعضای هیئت مدیره اصلا فوتبالیست نیستند.

رجبی خاطرنشان کرد: عجیب نیست که الهامی گفت من به جای فرهاد مجیدی کاندیدای نیمکت نشینی استقلال بودم چون الان شبکه محلی ما می خواهد سرمربی استقلال شود. تعجب می کنم چرا مسئولان باشگاه استقلال به دیدن چنین فردی رفتند؟ فردی با سابقه اخلاقی روشن!