آقای بابایی: مهمترین بازی فصل را در پیش داریم.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، رضا آقا بابایی درباره باخت فجر مقابل مس رفسنجان به خبرنگار ما گفت: تماشاگرانی که آمدند و آنهایی که از تلویزیون بازی را دیدند گفتند که خوب بازی کردی و نسبت به بازی قبل خیلی سالمتر بودیم اما متأسفانه نتوانستیم امتیازی بگیریم و عادلانه ترین چیز این بود که بازی مساوی بود و این از شانس مسی بود که می توانست برنده مسابقه باشد.
وی درباره بازی هفته آینده مقابل نفت مسجد سلیمان که هر دو در انتهای جدول هستند و به نوعی فینال محسوب می شوند، ادامه داد: در پنج هفته باقی مانده هر بازی برای ما فینال است اما بازی با مسجد سلیمان نفت مهمترین بازی فصل ماست. ویژگی آن این است که ما میزبان هستیم، یعنی می توانیم از بیننده استفاده کنیم. ما تماشاگران خیلی خوبی هم داریم، آنها قبل از بازی خوب بودند و آمدند و واقعا تنها چیزی که ما را تشویق می کند و انگیزه مبارزه را به ما می دهد، حضور هواداران است و از آنها بسیار تشکر می کنم. امیدوارم با کسب این سه امتیاز رضایت آنها را جلب کنیم.
آقابابایی درباره بهبود وضعیت چمن حافظیه گفت: مسئولان پای کار آمدند و فصل بهار در شیراز سبز است و چمن خیلی بهتر از قبل شده است، امیدوارم تا روز بازی چمن آماده باشد که می خواهیم هر طور که می خواهیم بازی کنیم و این بازی را با سه امتیاز بازی کنید بیایید تمام کنیم.
وینگر فجر که دو سال در این تیم سرباز بود و در حین خدمت در این تیم با فجر به لیگ برتر صعود کرد، در این تیم باقی مانده است. در این باره گفت: آنها سربازند. در این تیم همدلی زیادی وجود دارد. سال گذشته رمز موفقیت ما همدلی بچه ها بود. چیزی که هم اکنون در این تیم به بهترین شکل ممکن وجود دارد و ما را امیدوار کرد. ما به خودمان ایمان داریم، بدشانسی را به دوش کشیده ایم اما مطمئنیم در لیگ برتر می مانیم و این شرایط موقتی است و خیلی زود دل هواداران شاد خواهد شد.
آقابابایی یادآور شد: از تماشاگرانمان می خواهم سنگ تمام بگذارند و از ما حمایت کنند تا با حمایت آنها سه امتیاز را بگیریم و آنها را خوشحال کنیم.



مجله اخبار فوتبال داخلی

ونگر فجر می گوید آنها خیلی زود از وضعیت بدی که در آن هستند بیرون خواهند آمد.