آقای صمد: من 25 بازیکن را به فوتبال ایران معرفی کردم


سرویس خبر شماره: 2008106
21 مارس 1402 ساعت 3:40 ق.ظ.
363

0نقطه نظر

ما به انتخاب نکونام احترام می گذاریم

پیشکسوت باشگاه استقلال معتقد است جنگندگی و اعتماد به نفس زیاد برای موفقیت در دربی لازم است.

آقای صمد: من 25 بازیکن را به فوتبال ایران معرفی کردم

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، صمد مرفاوی پیشکسوت باشگاه استقلال در مراسم تجلیل از کاپیتان های سابق باشگاه استقلال شرکت کرد و پس از پایان این مراسم درباره شرایط استقلال و عملکردش در تیم ملی جوانان صحبت کرد.

صمد مرفاوی درباره خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس و فرصت فراهم شده تا اردیبهشت گفت: امیدوارم مسئولان این مشکل را حل کنند، استقلال و پرسپولیس تیم های محبوبی هستند و فوتبال ملی هم تحت تاثیر این تیم هاست. هر وقت مغربی ها قوی هستند، تیم ملی با کیفیت است، باید برنامه داشته باشند و شرایط حضورشان را فراهم کنند. در آسیا. .

صمد مرفاوی که عادت به گلزنی در دربی پایتخت دارد به تشریح شرایط گلزنی در دربی پرداخت و گفت: داشتن روحیه جنگندگی و موقعیتی که فکر می کنید می توانید پیشاپیش برنده شوید و همچنین آرامش می تواند کلید موفقیت باشد. هر بار که در دربی به زمین می رفتم روحیه خوبی داشتم و تمام تلاشم را می کردم که در آن مسابقه گلزنی کنم. .

صمد مرفاوی درباره عملکرد گوستاوو بلانکو گفت: او بازیکن استقلالی است و از او انتقاد می کنند اما جواد نکونام دوستش دارد و هر کاری می خواهد انجام می دهد و ما به انتخاب نکونام احترام می گذاریم و امیدوارم در بازی های بعدی گل بزند و حتی هفته گذشته برای استقلال گلزنی کرد.

استقلال با راهی که طی می کند می تواند قهرمان شود و اگر قهرمان نشود چیزی از ارزش های او کم نمی کند، بازیکنان و کادرفنی استقلال تمام تلاش خود را می کنند و تمام وقت خود را برای این تیم گذاشته اند.

مرفاوی در پایان درباره عملکرد تیم ملی جوانان گفت: عملکرد ما خوب بود و به همه اهدافمان رسیدیم اما نتوانستیم به آخرین هدفمان که جام جهانی بود برسیم و این به خاطر کمبودها و مشکلاتی بود که در کل فوتبال ایران وجود دارد. در فوتبال ایران هم مشکلاتی وجود دارد. تیم بزرگسالان، امیدوارم مسئولان این کار را انجام دهند. تیم های اصلی باید توجه بیشتری به این موضوع داشته باشند.

وی در ادامه افزود: تیمی که من داشتم 20 بازیکن از آنجا در تیم های لیگ برتری بازی می کنند، هدف ما معرفی بازیکن بود که به خوبی انجام شد، سعید سحرخیزان در تیم گلگره گل می زند، امین حزباوی لژیونر شد، شرایط خیلی از بازیکنان وارونه شدند. و زندگی آنها تغییر کرده است و این بازیکنان می توانند سرمایه های فوتبال ما باشند، این اشتباه است که برخی می گویند ما در تیم های پایه بازی نکردیم، من 30 بازیکن در لیست داشتم که 25 نفر از آنها در تیم های اصلی بازی می کنند. لیگ برتر، دانیال ایری، محمدرضا ترابی و خیلی از فوتبالیست های دیگر، با فوتبال آشنا شدیم و اهدافمان را دنبال کردیم.

مجله اخبار فوتبال داخلی