آقای لیگ قهرمانان اروپا; پسری که سیتی و پپ را نابود کرد

او در پایان بازی مقابل سیتی گفت: وقتی وارد زمین شدم، فکر کردم امشب می تواند شب شما باشد. مربی هم به من گفت برو زمین و گل بزن. هنوز هم باورم نمی شود و حتی تبریک هم تیمی هایم را هم نشنیده ام. من واقعاً نمی دانم در بازی چه اتفاقی افتاد.»

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، رودریگو گاوس خیلی زودتر از حد انتظار تاریخ رئال مادرید را ثبت کرد. او شب گذشته دو گل به یاد ماندنی مقابل سیتی به ثمر رساند و دو ماه دیوانه وار خود را به بهترین شکل به پایان رساند. رودریگو در دقایق 90 و 91 دو گل برای سیتی به ثمر رساند تا بازی باخته را با برد جایگزین کند و آن را به وقت اضافه کشاند.


سرویس خبر شماره: 1822854 |
15 ارديبهشت 1401 ساعت 16:16 |
7,252 |

1نظرات

بذری که در سال 2019 کاشته شد

البته پیشرفت رودریگو تصادفی نیست. او در سال 2019 زمانی که فقط 18 سال داشت به رئال پیوست و به طور منظم برای سانتوس در لیگ برزیل بازی می کرد. نقش هر سه را می توان در پیشرفت شگفت انگیز رودریگو نشان داد. نیک آرکوری، مدیر برنامه‌های او، اریک گویس، پدرش، و مارسل دوارته، مربی مالک او.

رودیگو در رئال مادرید به عنوان “آقای لیگ قهرمانان” شناخته می شود زیرا او همیشه بیشترین درخشش را در این تورنمنت داشته و موفقیت های بیشتری نسبت به لالیگا داشته است. رودریگو بدون شک این روزها در بهترین فرم فوتبالی خود قرار دارد و این اصلا تصادفی نیست. دو گلی که او مقابل سیتی به ثمر رساند، با وجود اینکه 10 بار بازی کرد و تنها در 4 مورد از آنها بازیکن ثابت بود، تعداد او در این فصل لیگ قهرمانان اروپا به 5 رسید. او در این رقابت ها دو پاس گل هم داد تا تاثیرش روی گل های رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا بیشتر شود. هر 71 دقیقه او تاثیر مستقیم دارد. رودریگو شب گذشته از دقیقه 68 وارد زمین شد و 60 دقیقه در زمین ماند.

رودریگو از زمان پیوستن به رئال در مجموع موفق به زدن 10 گل در لیگ قهرمانان شده است و جالب اینکه در اولین بازی خود در این رقابت ها مقابل گالاتاسرای هت تریک کرد. او در 26 بازی خود در لیگ قهرمانان اروپا، 11 گل زده و 6 پاس گل داده است. او هر 70 دقیقه یک گل یا یک پاس گل به ثمر رساند و در هر سه بازی یک گل زد.

رودریگو در 17 سالگی زیر نظر مارسل دوارته کار کرد و به عنوان یک پدیده در سانتوس درخشید. او در رئال مادرید با وجود تمرین سخت و فشرده هر روز با بهترین های جهان، از تلاش و تمرین تنها در خانه دست نکشید. اگرچه اریک گوس هرگز در سطح اول فوتبال برزیل ظاهر نشد، او به خوبی می‌دانست که چگونه پسرش رودریگو را جلو ببرد. یک برنامه روزانه منظم برای رودریگو وجود دارد.

رودریگو همچنین در شش بازی اخیر خود برای رئال در تمامی رقابت‌ها 6 گل به ثمر رسانده است، از جمله گل دقیقه 50 او به سویا که راه را برای بازگشت رئال هموار کرد. رئال در نیمه اول 2-0 از میزبان عقب بود که رودریگو در بدو ورود به زمین گلزنی کرد و سپس با دو گل رئال بازی باخته را با برد جایگزین کرد.

رودریگو گوئز، پسری اهل سانتوس برزیل، تنها در 21 سالگی تاریخ رئال مادرید را ثبت کرد. او دیشب به زمین رفت و صندوق عقب، نسخه منچستر سیتی را جمع کرد.

خواب و تغذیه او تحت نظر است، تمام وسایل تمرین وزنه را در خانه دارد، وزنه می زند و پس از بازگشت از تمرین و بازی، ورزش در خانه و وزنه زدن را قطع نمی کند. یک محیط کاملا حرفه ای برای او ایجاد شده است و همه ما نظاره گر نتیجه هستیم. رودریگو گوئز، بت جدید رئال مادرید و آقای لیگ قهرمانان اروپا.



مجله اخبار فوتبال خارجی