آقای گل بازی های دوستانه استقلال در لیست انتظار است


سرویس خبر شماره: 1982189
4 دسامبر 1402 ساعت 07:03 |
501 امتیاز خبر

0نقطه نظر

امیرعلی صادقی همچنان منتظر فرصتی از سوی کادر فنی استقلال است.

آقای گل بازی های دوستانه استقلال در لیست انتظار است

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، امیرعلی صادقی را می توان آقای گل استقلال در بازی های دوستانه نامید. بازیکنی که چه در دوران ساپینتو و مجیدی و چه امروز با حضور جواد نکونام در بازی های دوستانه خوش درخشید و گل زد اما هرگز فرصت درخشش در دیدارهای رسمی را پیدا نکرد.

این بازیکن که در تیم ملی امید خوش درخشید، نتوانست در لیست نهایی رضا عنایتی قرار بگیرد و حضور در مسابقات مقدماتی جام ملت های آسیا و بازی های آسیایی هانگژو را از دست بدهد اما همچنان با جدیت در مسابقات استقلال حضور دارد. آموزش و بعد از یک این فرصتی برای اثبات توانایی های خود است.

صادقی در بازی های دوستانه اخیر استقلال نکونام نیز موفق به گلزنی و پنالتی شد اما سه سرمربی اخیر آبی ها از این بازیکن جوان در ترکیب تیم خود استفاده چندانی نکرده اند و این بازیکن همچنان منتظر فرصتی برای حضور در این تیم است. و در لباس این تیم بدرخشد.

باید دید بالاخره این بازیکن کی می تواند در تیمش به میدان برود و جواد نکونام به او فرصت بازی در زمین می دهد یا خیر. در ضمن شایان ذکر است که استقلال دو بازی سخت خارج از خانه مقابل ذوب آهن و فولاد خواهد داشت و سپس باید به مصاف پرسپولیس برود.

مجله اخبار فوتبال داخلی