آقا محرم همون نویدکیا تو روزهای سخت

محرم نویدکیا به عهد خود عمل کرد و حتی در زمانی که تحت بیشترین فشارها بود از بهانه تراشی و فشار به داوران خودداری کرد.

البته برخی به انتقاد از محرم نویدکیا می پردازند و به رفتار مربیان سرشناس دنیا مانند کلوپ، گواردیولا، کونته، مورینیو، توخل و شور و نشاطی که گاه نسبت به داوران دارند اشاره می کنند که رفتارشان در برخی مسابقات سپاهان را تحریک می کند. تلاش برای تأثیرگذاری بر داوری؛ در مورد خوب یا بد بودن آن بحث های زیادی وجود دارد.
سپاهان در آخرین دیدار مقابل فجر شهید سپاسی با دو گل پیروز شد و حالا بعد از چند هفته از تبدیل شدن زردپوشان اصفهانی به کانون خبرهای فوتبال ایران، نویدکیا می تواند با آرامش تیمش را به بازی بعدی مقابل نساجی مازندران برساند و برای ادامه رقابت های لیگ قهرمانان آسیا آماده شوید.
تصاویر رسول شجاعی-ایرنا



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1814463 |
18 اسفند 1400 ساعت 12:56 |
2,641 |

3نظرات

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، رفتار آسانی نیست که بتوان در اوج استرس، هیجان و اضطراب فوتبال با آن کنار آمد، اما تصمیمی است که محرم نویدکیا در هفته های ابتدایی فوتبال، لیگ بیستم و حالا که تعداد زیادی از آنها وجود دارد، فاش کرد. او روزها و لحظات سختی را با تیمش پشت سر می گذارد و در تعهد خود ثابت قدم مانده است.
در این بین کاپیتان سابق طلایی پوشان اصفهانی بازی های سختی را از روی زمین تماشا کرد. او در اولین فصل تمرین شروع خوبی نداشت، اما بعد از روزهای خوب نیم فصل دوم، شاید فکر نمی کرد تیمش قبل از تعطیلات زمستانی جام حذفی را از دست داده باشد و چند هفته‌ها بعد او امیدوار بود که با سه تساوی متوالی مقابل فولاد، هواداران و تراکتورسازی با کمترین حد ممکن قهرمان لیگ برتر شود.
در همان دیدارها و شکست هایی که سپاهان متحمل شد، صحنه های مشکوکی وجود داشت که می توانست هر مربی را تا آستانه تصمیمات داوری پیش ببرد، اما نویدکیا که دو بار کنار رفت اما حرکات جدایی اش پذیرفته نشد، به سادگی به آرامش رسیده است. به عنوان یک ناظر تیزبین قرار بگیرید تا بتواند نقاط ضعف تیم خود را بپوشاند و در آینده از آنها سوء استفاده کند.