آلابا: باید از همان دقیقه اول نفس چلسی را بگیریم

آلابا در مورد چلسی گفت: “ما باید از جلوی زمین به چلسی فشار بیاوریم. از همان دقیقه اول باید عجله داشته باشید، با انگیزه و جدی باشید؛ زیرا چلسی تیم بزرگی است. شما نباید لحظه ای بازی را از دست بدهید.” شاید در این فصل چلسی نتوانسته است مثل قبل کار کند، اما آنها هنوز تیم بزرگی هستند و ما هرگز نباید فکر کنیم که بازی آسانی در پیش داریم.

دیوید آلابا معتقد است که چلسی را هرگز نباید دست کم گرفت و باید از همان دقیقه اول بازی فردا سخت کار کند.

آلابا: باید از همان دقیقه اول نفس چلسی را بگیریم

افت کیفیت در فصل جاری: متأسفانه در این فصل مصدومیت زیادی داشتم و این موضوع روی کیفیت بازی من تأثیر منفی گذاشته است.» من سخت تمرین می کنم و اعتماد به نفس بالایی دارم.

شانس بیشتر برای صعود رئال: رئال همیشه اولین شانس برای صعود است، اما ما باید آن را در زمین ثابت کنیم.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، رئال مادرید فردا در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا میزبان چلسی است و هفته آینده باید در بازی برگشت در استمفوردبریج به میدان برود. فصل گذشته رئال در این مرحله چلسی را شکست داد.

1851135

ترس از چلسی و دیگر حریفان رئال در برنابئو: “فکر نمی کنم چلسی فردا ترسیده وارد زمین شود، اما باید کاری کنیم که آنها خیلی زود تحت تاثیر کیفیت بازی و جو استادیوم قرار بگیرند. برنابئو استادیوم خاصی است و برایش سخت است. طرفداران در لیگ قهرمانان نیز از تیم حمایت می کنند.

به مسی به عنوان بهترین بازیکن سال فیفا رای دهید“گفتم به تنهایی رای ندادم. رای من به عنوان کاپیتان اتریش رای نهایی همه بازیکنان تیم ملی بود.”

1804972

آینده آنچلوتی: “خیلی خوب است اگر او فصل آینده با ما ادامه دهد. همه ما کارلو آنچلوتی و شهرت او را در دنیای فوتبال می شناسیم.”


سرویس خبر شماره: 1920441
22 آوریل 1402 در 15:10
1K |

0نقطه نظر

رئال اولین شانس برای صعود است

آیا رئال مادرید به لالیگا اهمیت نمی دهد؟ ما همچنان می خواهیم لالیگا را ببریم و باید برای 10 بازی بعدی بجنگیم تا زمانی که شانس ریاضی برای پیروزی داشته باشیم. ما از لالیگا دست نکشیده ایم.

1851136

پس از شکایت الکس بائنا بازیکن ویارئال از فده والورده، آلابا در این دیدار از ستاره اروگوئه ای حمایت کرد: فده از حمایت همه ما برخوردار است. او اکنون کاملاً روی بازی برای چلسی متمرکز شده است و من نمی توانم بیشتر از این چیزی بگویم.”

دیوید آلابا در نشست خبری این بازی گفت: تیم اعتماد به نفس بالایی دارد و هدف ما برداشتن گام بعدی است. فشار در رئال مادرید به خصوص در لیگ قهرمانان اروپا زیاد است، اما ما به آن عادت کرده ایم. ما می خواهیم به نیمه نهایی برویم.

شهر نبرد – بایرن مونیخ: “البته من در بازی امشب طرفدار بایرن هستم. من سال ها بازیکن بایرن بودم و این باشگاه نقش مهمی در فوتبال من داشت. قطعا رقابت جالبی خواهد بود و ببینیم کدام تیم پیشرفت می کند.”



مجله اخبار فوتبال خارجی

آلابا از پیام مورد علاقه خود گفتمن بازیکنی چند پست هستم اما در دفاع مرکزی راحت تر هستم. در هر صورت هر جایی که مربی بخواهد بازی می کنم. دفاع چپ.”