آلبا: این بار کاری نکردم که مستحق اخراج باشم

جوردی آلبا بازیکن بارسلونا می گوید تصمیم متئو لاهوز برای اخراج او یک اشتباه بود.

آلبا: این بار کاری نکردم که مستحق اخراج باشم


سرویس خبر شماره: 1862297
11 ژانویه 1401 @ 1:08 ب.ظ
335

0نقطه نظر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بارسلونا روز گذشته در چارچوب هفته پانزدهم لالیگا به مصاف اسپانیول رفت و با نتیجه 1-1 مقابل این تیم متوقف شد.
این دیدار بسیار جنجالی شد و متئو لاهوز مجبور شد چندین بار از کارت زرد خود برای کنترل شرایط بازی استفاده کند و دو بار با نشان دادن کارت قرمز، یک بازیکن از هر تیم را به بیرون از زمین فرستاد.
آلبا تک بازیکن بارسلونا بود که در دقیقه 78 از زمین بازی اخراج شد تا بارسا را ​​به 10 نفر برساند و در نهایت نتوانست سه امتیاز این بازی را که در کورس قهرمانی لالیگا بسیار مهم بود به دست آورد.

1787000



مجله اخبار فوتبال خارجی

این بازیکن پس از پایان بازی درباره تصمیم داور برای اخراج او گفت: واقعا این تصمیم را متوجه نشدم. تنها چیزی که به او گفتم این بود که در نهایت با احترام گفتم، به نظر من بازیکن اسپانیول با آندریاس کریستنسن خطا کرده است.”
وی با اشاره به اشتباه داور افزود: فکر می کنم یادش نبود قبلا کارت زرد گرفته بودم و فکر می کرد این اولین اخطار من است و منکر این نیستم که گاهی اوقات اشتباه می کنم و باید خودم را کنترل کنم. در زمین، اما این بار واقعاً کاری انجام ندادم که مستحق دریافت کارت قرمز باشد. واقعاً از این تصمیم شگفت زده شدم.”