آلخاندرو گارناچو مقابل آنتونی: اندی کول اسطوره من یونایتد پاسخ خود را فاش کرد – اخبار نقل و انتقالات و اخبار من یونایتد

فکر می‌کنم او واقعا بازیکن با استعدادی است و دوست دارم او را در این فصل بیشتر ببینم.»

https://thepeoplesperson.com/2023/01/11/alejandro-garnacho-vs-antony-man-united-legend-andy-cole-reveals-his-answer-257889/ منبع:

ستاره برزیلی در این فصل 5 گل برای یونایتد به ثمر رسانده است، اما اخیرا به دلیل نمایش های ضعیف و ترسو خود پس از تعطیلات جام جهانی مورد توجه قرار گرفته است.

پرسیده شده توسط Casino en Ligne برنده سه گانه در مورد جفت وینگرها گفت:

هر دو شب گذشته در ترکیب اصلی مقابل چارلتون اتلتیک در جام اتحادیه حضور داشتند. اگرچه آنتونی یک گل خیره کننده از فاصله 20 یاردی به ثمر رساند، اما این همتای آمریکای جنوبی او در جناح مقابل بود که به عنوان بهترین تهدید هجومی یونایتد شناخته شد.

آنتونی 20 ساله با خرید 100 میلیون یورویی (شامل الحاقیه ها) در ماه آگوست به دومین خرید گران قیمت یونایتد در تمام دوران تبدیل شد.

ملی پوش آرژانتینی به دلیل نترس بودن در حمله در کنار خط و کیفیت و کنترلش در انجام این کار مورد ستایش قرار گرفته است.

صادقانه بگویم گارناچو من را بیشتر هیجان زده می کند. فکر می‌کنم وقتی توپ را می‌گیرد سرش شلوغ و تهاجمی است و همیشه می‌خواهد با مردم بازی کند.

به عنوان یک مهاجم مرکزی مانند من، وقتی شما یک وینگر مانند آن را دارید – که می خواهد توپ را وارد دروازه کند – این ذهن من را به سمت دروازه های اولیه می کشاند زیرا می دانید که در بازی هستید.

الخاندرو گارناچو، 18 ساله، در ماه‌های اخیر وارد تیم شده و در اولین بازی خود به عنوان تیم اول، چهار پاس گل و دو گل ثبت کرده است.

اندی کول نظر خود را در مورد اینکه کدام بازیکن از کیفیت بالاتری برخوردار است و بیشترین پتانسیل را دارد ابراز کرده است.


چهارمین گلزن برتر تاریخ لیگ برتر، اندی کول، درباره اینکه کدام وینگر جوان منچستریونایتد بیشترین پتانسیل را دارد، قضاوت کرد.

او به نظر می‌رسد که یک شانه را رها کند، از مدافعش بگذرد و سانترها را وارد کند یا شوت‌هایی را به زمین بزند.