آلمان امسال به دنبال غرامت است

به عنوان یک ملت فوتبالی، مدتهاست که شناخته شده بودیم که همیشه حداقل به نیمه نهایی تورنمنت های بزرگ می رسیم. عملکرد تیم در سال های 2018 و 2021 برای ما بازیکنان و هواداران بسیار ناامید کننده بود، اما امسال می خواهیم دوران درخشان گذشته را تکرار کنیم.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم ملی آلمان در دو دوره اخیر جام جهانی و یورو موفق نشد و بر خلاف اکثر اوقات نتوانست به فینال راه یابد. اما باشگاه مانشافت سال گذشته با نظارت هانسی فلیک دوباره تغییر کرد و حالا لئون گورتزکا مدعی شده است که بازیکنان تیم ملی آلمان می خواهند گذشته درخشان جام جهانی 2022 را تکرار کنند.

نبود یک فوق ستاره در ترکیب تیم ملی آلمان؟ به نظر من در آلمان چنین کاری به تیم ملی نمی دهیم. به عنوان مثال، لروی سانه یک فوق ستاره در خارج از کشور خواهد بود، اما ما می دانیم که بازیکنان بزرگی در تیم خود داریم. با این حال، در نهایت تنها زمانی موثر خواهد بود که یک تیم در زمین باشیم.”



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1852564
17 نوامبر 1401 در 8:41 ب.ظ
774

1نقطه نظر

لئون گورتزکا:

لئون گورتزکا ستاره تیم ملی آلمان امیدوار است در جام جهانی 2022 قطر بدرخشد.

آلمان امسال به دنبال غرامت است

لئون گورتزکا گفت: “این که بتوانم پیراهن تیم ملی آلمان را بپوشم، سرود ملی را بشنوم و همزمان آن را بخوانم، همیشه برای من احساس خاصی است. شما می دانید که در آن لحظه برای کشور خود و برای 84 میلیون بازی می کنید. آلمانی ها فرقی نمی کند این مسابقه در استادیوم جزایر فارو برگزار شود یا در فینال جام جهانی، این حس مانند یک رویای کودکی است که به حقیقت پیوسته است.