آلمان – انگلیس در ومبلی; زنان در دست مردان

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، شمارش معکوس برای بازی فینال جام ملت های اروپای زنان بین تیم های ملی انگلیس و آلمان آغاز شده است. فوتبالدوستان دو کشور مشتاقانه منتظر شروع این دیدار در ورزشگاه ومبلی لندن هستند.
تیم های ملی انگلیس و آلمان با اقتدار و 5 برد در 5 بازی خود در جام ملت های اروپا به آخرین دیدار این رقابت ها رسیده اند. تماشای فوتبال جذاب و موفق این دو تیم با استقبال ویژه آلمانی ها و انگلیسی ها مواجه شد.

الکساندرا پوپ با عملکرد بی نظیر خود در جام ملت های اروپا 2022 و به ثمر رساندن 6 گل در 5 بازی برای تیم ملی آلمان، کمک زیادی به جاه طلبی تیم ملی آلمان کرده است. رسانه های انگلیسی نیز توقف این مهاجم در فینال را کلید اصلی پیروزی تیم خود می دانستند.

بیش از 12 میلیون شهروند آلمانی بازی نیمه نهایی تیم ملی آلمان و فرانسه را به صورت زنده از تلویزیون تماشا کردند. نیمه نهایی بین انگلیس و سوئد نیز 9.3 میلیون بیننده در انگلیس جذب کرد.

تیم ملی فوتبال انگلیس هنوز موفق به کسب عنوان قهرمانی جام ملت های اروپا نشده است. این تیم تاکنون دو بار در فینال این رقابت ها ناکام بوده است.

آلمان، رکورددار جام ملت های اروپا

تیم ملی فوتبال زنان آلمان با کسب 8 عنوان قهرمانی، رکورددار قهرمانی در جام ملت های اروپا است. آلمانی ها اکنون با کاپیتان الکساندرا پوپ، ستاره آنها در خط حمله، به نهمین قهرمانی اروپایی خود می روند.

آلمان و انگلیس در فینال جام ملت های اروپا 2009 به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با نتیجه 6 بر 2 به سود تیم ملی آلمان به پایان رسید. اما این بار انگلیسی ها با استفاده از موقعیت خود به عنوان میزبان به دنبال کسب اولین قهرمانی اروپا هستند.

تیم‌های ملی فوتبال زنان انگلیس و آلمان عصر یکشنبه در فینال جام ملت‌های اروپا به مصاف هم خواهند رفت.


سرویس خبر شماره: 1835931
8 مرداد 1401 ساعت 17:26 |
1.6 هزار |

0نقطه نظر

اروپا منتظر فینال یورو 2022 است

اما آیا واقعا میزبانی انگلیس در فینال یک برگ برنده برای این تیم است؟ الکساندرا پوپ گفت: تیم ملی انگلیس در فینال بیشتر از ما تحت فشار است، در این تورنمنت هیچکس روی ما حساب نکرده بود، در فینال چیزی برای از دست دادن نخواهیم داشت.
منبع: دویچه وله فارسی



مجله اخبار فوتبال خارجی

انعکاس عملکرد درخشان تیم های ملی زنان آلمان و انگلیس نه تنها در ازدحام تماشاگران مسابقات جام ملت های اروپا در خیابان ها و اماکن عمومی شهرهای این دو کشور، بلکه آمار تماشای تلویزیونی این مسابقات نیز قابل مشاهده بود. از این دو تیم نیز این نکته را نشان می دهد.