آلمان مدعی اصلی قهرمانی!

لوتار ماتیوس، اسطوره فوتبال آلمان و رکورددار جام جهانی با این تیم که کارشناس شبکه تلویزیونی RTL است، درباره عملکرد آلمان مقابل اسپانیا گفت: در این تورنمنت قلب فوتبال می تپد، به خصوص اینکه تیم «آلمان» همانطور که انتظار داشتیم بازی کرد هنوز همه چیز تمام نشده است، اما پس از اولین شکست مقابل ژاپن، مطمئناً ما خیلی خوب بازی کردیم. در نهایت، این “وحدت” در زمین بازی دیده می شود.”

وی در ادامه با بیان اینکه اگر آلمان از گروه خارج شود مدعی قدرتمندی برای قهرمانی خواهد بود، تصریح کرد: هیچ تیمی دوست ندارد با نسخه آلمانی که روز به روز پیشرفت می کند در این مسابقات شرکت کند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم ملی فوتبال آلمان علیرغم باخت مقابل ژاپن در دور اول، نمایش تحسین برانگیزی را مقابل اسپانیای قدرتمند انریکه به نمایش گذاشت و با گل ولکروگ علاوه بر اجتناب از شکست، به دلیل عدم امتیاز گیری ژاپن مقابل حریف، نمایشی تحسین برانگیز داشت. کاستاریکا با وجود اینکه در انتهای جدول قرار دارد، کاندیدای اصلی صعود به عنوان تیم دوم این گروه است.

لوتار در مورد اینکه آیا کاستاریکا حریف خطرناکی برای آلمانی ها خواهد بود یا خیر، گفت: “اگر تمرکز داشته باشیم، کاستاریکا مرجعی برای ما نیست. فقط ما می توانیم جلوی صعود خود را بگیریم. کاستاریکا از نظر شرایط محدود است. کیفیت فوتبال “با تمام احترام”.

اسطوره فوتبال آلمان و کاپیتان مانشافت در دوران قهرمانی جام حذفی ایتالیا در سال 1990، آلمان را گزینه ای جدی برای قهرمانی می داند.

آلمان مدعی اصلی قهرمانی!

نحوه برخورد شاگردان هانسی فلیک در این بازی موضوع اظهار نظر متئوس زیر بود: “این بسیار مهم است که انتخاب مانشافت برای این بازی ذهنیتی مشابه بازی با اسپانیا داشته باشد. در این صورت می توان یک بازی بسیار آسان مقابل کاستاریکا.”



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1856267
8 دسامبر 1401 ساعت 12:18 |
447

1نقطه نظر