آلمریا 1-2 رئال: پیروزی با یک تعویض کاملا طلایی



مجله اخبار فوتبال خارجی

هر دو تیم نیمه دوم را تهاجمی آغاز کردند و در دقایق ابتدایی حملات خطرناکی روی دروازه وجود داشت اما توپی از خط دروازه عبور نکرد. ابتدا این وینیسیوس بود که دروازه بان حریف را مجبور به واکنش کرد. توپ برگشت از بنزما گذشت و پاس او توسط لوکاس وازکز به گل تساوی رئال تبدیل شد.

رئال مادرید در اولین بازی فصل جدید لالیگا موفق شد با نتیجه 2-1 آلمریا را شکست دهد.

دو دقیقه بعد رئال می توانست گل دوم را به ثمر برساند اما ضربه کروس را دروازه بان آلمریا ارسال کرد که توسط واسکز ارسال شد.
تلاش رئال برای برتری ادامه داشت تا اینکه در دقیقه 75 بالاخره این تیم به برتری رسید. روی یک ضربه ایستگاهی بود که داوید آلابا، بازیکن تعویضی این تیم که چند ثانیه قبل وارد زمین شده بود، پشت توپ قرار گرفت و با یک ضربه دیدنی نتیجه را 2-1 کرد.


رئال مادرید می‌توانست بازی را خیلی سریع به تساوی بکشاند، اما فده والورده که با پاس ادواردو کاماویگا به موقعیت خود دست یافت، ضربه‌اش را از بالای دروازه شلیک کرد.
فشار حملات رئال ادامه داشت و در دقیقه 8 همه چیز برای بنزما مهیا بود تا از روی پاس وینیسیوس گلزنی کند اما ضربه او از بالای دروازه آلمریا به بیرون رفت.
برتری رئال ادامه داشت و بازیکنان این تیم صاحب توپ و میدان بودند اما موقعیت های آنها تبدیل به گل نشد.
در دقیقه 28 این بنزما بود که بار دیگر روی ارسال کروس صاحب موقعیت شد اما ضربه سر او مستقیم به سمت دروازه بان رفت.


سرویس خبر شماره: 1838366
24 مرداد 1401 ساعت 02:28 |
3.6 هزار |

0نقطه نظر

در دقایق پایانی نیمه اول این بازیکنان رئال بودند که نمایش هجومی تری را به نمایش گذاشتند و در دقیقه 37 وینیسیوس با پاس کروس با دروازه بان حریف تک به تک شد اما نتوانست گل تساوی را به ثمر برساند. .
در دقیقه 43 این واسکز بود که روی پاس کروز دروازه آلمریا را باز کرد اما داور گل را به دلیل آفساید مردود اعلام کرد و این نیمه با همان گل به سود میهمان به پایان رسید.


پس از آن گل، تیم میزبان به تساوی دست یافت و در دقیقه 85، لازو می توانست گل دوم آلمریا را به ثمر برساند اما کورتوا با واکنشی خوب توپ را مهار کرد.
سه دقیقه بعد واسکز می توانست دوباره برای رئال گلزنی کند اما ضربه او را دروازه بان و مدافع آلمریا به هر نحو ممکن مهار کرد. در دقیقه سوم وقت اضافه همه چیز برای گل تساوی آلمریا مهیا بود اما کورتوا با واکنشی به موقع مانع از گلزنی الی مهاجم آلمریا شد و در نهایت بازی با برتری رئال 2-1 به پایان رسید.

دو تیم بازی را مساوی آغاز کردند اما در دقیقه 6 این آلمریا بود که گل را به ثمر رساند. روی یک ضد حمله سریع، پاس اینیگو آگواراس پشت مدافعان رئال به لارجی رمضانی برخورد کرد و او با ضربه ای دقیق با تیبو کورتوا نتیجه را 1-0 کرد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در این دیدار تیم میزبان با گل لارجی رمضانی زودهنگام پیش افتاد اما گل های نیمه دوم لوکاس واسکز و داوید آلابا سه امتیاز این دیدار را برای رئال مادرید به ارمغان آورد.