آلوز: اکنون می توانم حقیقت را در مورد رونالدو بگویم

آلوز در پایان گفت: اگر بخواهید مقایسه کنید، من به عنوان یک بازیکن به کریستیانو نزدیکتر هستم تا لئو مسی. در تمام زندگی ام همان کاری را انجام داده ام که رونالدو انجام داد. من نبوغ و استعداد ذاتی فوتبال را ندارم اما مانند رونالدو با تمرینات سخت و تلاش زیاد به سطح اول فوتبال رسیدم. من نمی گویم رونالدو استعداد ندارد اما استعداد و نبوغ مسی را ندارد. رونالدو با تمرینات مستمر خود را با مسی برابر کرد و موفق شد. متأسفانه زمانی که با رئال و بارسا روبرو شدیم، حساسیت های زیادی وجود داشت، اما چگونه می توان به آن احترام نگذاشت؟»



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1845023
01 مه 1401 در 9:35 ب.ظ.
11.5 هزار امتیاز خبر|

2نقطه نظر

من به رونالدو نزدیکترم تا مسی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، دنی آلوز پس از نیم فصل حضور در بارسا، دومین دوره حضور خود در این باشگاه را به پایان رساند و اکنون برای پوماس مکزیک بازی می کند. او بین سال های 2008 تا 2016 در بارسلونا عضویت داشت و یکی از اسطوره های این باشگاه محسوب می شود. آلوز همیشه لیونل مسی را بهتر از رونالدو می دانست اما در مصاحبه جدید خود اعتراف کرد که به عنوان یکی از ستاره های تاریخ بارسلونا نمی تواند صادقانه درباره رونالدو صحبت کند.

دنی آلوز ستاره سابق بارسلونا به تمجید از کریستیانو رونالدو پرداخته و او را الگویی برای خود و همه فوتبالیست ها دانسته است.

آلوز:

آلوز ادامه می دهد:چند سال پیش در مراسم اهدای توپ طلا تنش بین ما به وجود آمد و دلیل آن هم حاشیه سازی رسانه ها بود. به نظر من آنها علیه رونالدو دروغ نوشته بودند و رونالدو به خاطر آن بسیار عصبانی بود. سلام کردم اما جوابم را نداد. گفت من به او احترام نمی گذارم اما چطور چنین چیزی ممکن است؟ بلافاصله به او گفتم که چقدر به او احترام می گذارم. من هنوز هم با او همذات پنداری می کنم و در این مراسم فرصت خوبی داشتم که این موضوع را به او بگویم.»

او در مصاحبه با یوتیوبر معروف مکزیکی درباره رونالدو صحبت کرد“اکنون که دیگر در بارسا نیستم و رونالدو دیگر در رئال نیست، می توانم حقیقت را در مورد رونالدو بگویم و صادقانه در مورد او صحبت کنم. رونالدو برای من و همه فوتبالیست هایی که به اولین بازیکن رسیده اند یا می خواهند به آن برسند الگو است. سطح فوتبال دنیا با کار و تلاش زیاد بازیکنی خودآموخته بازیکنی که بر خلاف لیونل مسی نبوغ ذاتی ندارد اما با تمرینات مستمر توانسته این ضعف را جبران کند کلاه بردار خطاب به رونالدو” حتی زمانی که در بارسا بودم و برابر بودیم، برای او نهایت احترام را قائل بودم.”