آلوز در زندان، پایان کابوس وار اسطوره برزیلی!

پوما و خاتمه با آلوز

چه خبره؟


سرویس خبر شماره: 1865918
01 فوریه 1401 ساعت 14:17 |
6.5 هزار |

0نقطه نظر

بدون وثیقه و برای جلوگیری از فرار

بلافاصله شکایتی از مدافع سابق بارسا مطرح شد و هفته گذشته اعلام شد که تحقیقات به طور رسمی توسط دادستان و پلیس اسپانیا آغاز شده است.

1793675

آلوزر که همه اتهامات را رد کرده است، روز گذشته در مقر پلیس بارسلونا دستگیر شد. سپس دنی آلوز با ماشین پلیس به دادگاه برده شد و قاضی در نهایت حکم داد که او باید بدون وثیقه بازداشت شود.

1793438

دستگیری دنی آلوز

قاضی رسیدگی کننده به این پرونده، دنی آلوز، دیروز به دلیل ترس از فرار بازیکن از اسپانیا، دستور زندانی شدن او را صادر کرد. در صورت اثبات اتهامات، مدت حبس وی طولانی خواهد بود.

آلوز در زندان، پایان کابوس وار اسطوره برزیلی!

مجازات احتمالی
دنی آلوز با اتهامات آزار و اذیت یک زن مواجه است. دیروز نشریه ال پریودیکو فایل صوتی اظهارات شاکی را منتشر کرد که در آن او مدعی شد آلوز پس از سیلی به او حمله کرده است. پس از آخرین اصلاحات قانونی در اسپانیا، مجازات تعرض بسته به نظر قاضی بین 4 تا 12 سال زندان خواهد بود.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، روز گذشته خبری تکان دهنده از رسانه های اسپانیایی منتشر شد مبنی بر اینکه دنی آلوز، ستاره سابق بارسلونا به دلیل تجاوز جنسی به یک زن و پس از توضیح اتهام پلیس بارسلونا بازداشت شده است.

1690249

در پی این اتفاق باشگاه پوماس مکزیک اعلام کرد که قرارداد این بازیکن فسخ شده است. قراردادی که در تابستان امسال بین دنی آلوز و باشگاه مکزیکی امضا شد. دنیا برای مدافع سابق بارسا و تیم ملی برزیل تاریک تر از همیشه شده است.



مجله اخبار فوتبال خارجی

دادگاه شماره 15 بارسلونا وی اعلام کرد که این شکایت را به صورت رسمی ثبت کرده و قصد دارد برای روشن شدن حقیقت ادعای این زن که هویتش فاش نشده، تحقیقات دقیقی انجام دهد.

قاضی اعلام کرد که خطر فرار آلوز وجود دارد و اگر این اتفاق بیفتد می توان از برخورد قانونی جلوگیری کرد. به دلیل قدرت مالی زیاد آلوز، ملیت دوگانه برزیلی و اسپانیایی و اقامتش در مکزیک، قاضی حکم به حبس موقت آلوز داد و او شب را در بازداشتگاه “برایانز 1” در بارسلون گذراند. علاوه بر این، برزیل توافق نامه استرداد با اسپانیا ندارد، که خطر تلاش یک بازیکن برزیلی برای فرار از اسپانیا و درخواست پناهندگی در کشور خود بدون برزیل را افزایش می دهد که باید او را بازگرداند.

1778173

سه هفته پیش، یک زن جوان به پلیس محلی اطلاع داد و ادعا کرد که دنی آلوز در یک کلوپ شبانه در بارسلونا به او حمله کرده و سپس صحنه را ترک کرده است. این زن بسیار عصبی و مضطرب به اداره پلیس منتقل شد و به گفته رسانه های اسپانیایی او نیز به محل امن منتقل شد. مجله ABC نوشت که آزمایشات پزشکی نیز بر روی او انجام شد و یکی از دوستانش به عنوان شاهد به پلیس گزارش داد.

1793604

چرا حکم حبس موقت؟