آلومینیوم به دنبال آسیایی شدن و مجوزهای حرفه ای است

وی توجه ویژه به رده های پایه باشگاه آلومینیوم را ضروری دانست و خاطرنشان کرد: بازیکن سازی یکی از اولویت های مهم باشگاه است و آکادمی باشگاه باید با دقت عمل کرده و از روش های نوین در دنیای فوتبال استفاده کند. بهترین استعدادها را پرورش داده و مدیریت شرکت حمایت های لازم را در این راستا انجام خواهد داد.

الهیشکیب به توسعه فضاهای زیرساختی در باشگاه آلومینیوم اشاره کرد و افزود: در راستای حرفه ای شدن باشگاه اقداماتی از جمله احداث کمپ، ایجاد زمین تمرین استاندارد و توسعه در دستور کار مدیران مجموعه قرار دارد. فضاهای فیزیکی در باشگاه.”

رئیس هیئت مدیره شرکت آلومینیوم ایران یادآور شد: شرکت آلومینیوم ایران به رسالت اجتماعی خود در عرصه ورزش به وظیفه خود عمل کرده است که نتیجه آن کسب نتایج درخشان توسط تیم فوتبال ایران است. آلومینیوم در لیگ برتر و مسابقات جام حذفی این تیم قهرمان خواهد شد.

رئیس هیئت مدیره شرکت آلومینیوم ایران در پایان برای تیم فوتبال آلومینیوم اراک در آخرین دیدار جام حذفی آرزوی موفقیت کرد و از تمامی دست اندرکاران که در این راستا تلاش کردند تشکر کرد.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1821271 |
05 ارديبهشت 1401 ساعت 00:53 |
1,110 |

0نظرات

رئیس هیئت مدیره شرکت آلومینیوم ایران خاطرنشان کرد؛

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، یوسف الهیشکیب که یکی از با سابقه ترین مدیران ورزشی است و با تیم والیبال بانک سرمایه در سال 1376 قهرمان آسیا و لیگ کشور شد، در حال حاضر به عنوان رئیس هیئت مدیره، حامی اصلی این باشگاه است. . او در آستانه فینال جام حذفی حمایت کامل خود را از مجموعه باشگاه آلومینیوم اعلام کرد.

وی ضمن آرزوی موفقیت برای تیم آلومینیوم در بازی فینال جام حذفی گفت: در صورت قهرمانی و آسیایی شدن تیم فوتبال آلومینیوم تمامی اقدامات لازم برای اخذ مجوز حرفه ای انجام می شود و این تیم در مسابقات شرکت خواهد کرد. مسابقات آسیایی برای کشور عزیزمان در این رویداد بین المللی باشید.

رئیس هیئت مدیره کارخانه آلومینیوم از به دنبال حضور در لیگ قهرمانان آسیا و کسب مجوز حرفه ای خبر داد.

الهاشییب با اشاره به موفقیت تیم فوتبال آلومینیوم اراک در راهیابی به فینال جام حذفی فوتبال گفت: این افتخار بزرگ مرهون تلاش کادر فنی، بازیکنان، مدیران پشتیبانی استان، کارگران زحمتکش کارخانه و هواداران پرشور و پرشور تیم است. تیمی که باعث شهرت ایرالکو و استان مرکزی شد.» در کشور بدرخشید.