آلونسو امشب در تست های پزشکی بارسلونا

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، چند هفته ای است که بحث انتقال مارکوس آلونسو به بارسا مطرح شده و مذاکرات خوبی نیز با سران چلسی انجام شده است. توافق دو باشگاه تقریبا نهایی شده است اما بارسلونا تا زمانی که تکلیف خروج خود را مشخص نکند، آماده اعلام رسمی انتقال این بازیکن نیست.


سرویس خبر شماره: 1841358
9 شهریور 1401 ساعت 15:33 |
1.7 هزار |

1نقطه نظر

ادعاهای ورزشی

مارکوس آلونسو تا ساعاتی دیگر لندن را به مقصد بارسلونا ترک خواهد کرد و انتظار می رود امشب در تست های پزشکی باشگاه بارسلونا حاضر شود.

آلونسو امشب در تست های پزشکی بارسلونا

مشکل بزرگ بارسلونا خطر نقض فیرپلی مالی است و در حال حاضر قادر به پرداخت دستمزد این مدافع اسپانیایی نیست، اما دو روز مانده به پایان نقل و انتقالات تابستانی در اسپانیا (در اسپانیا آخرین مهلت نقل و انتقالات 2 سپتامبر است. بارسلونا در حال نهایی کردن انتقال مارتین بریتویت و سرجیو دست به یک باشگاه است و همچنین امیدوار است که ممفیس دیپای و پیر امریک اوبامیانگ نیز به تیم منتخب خود بروند.

به گزارش اسپورت، آلونسو ساعت 15 امروز به وقت محلی لندن را به مقصد بارسلونا ترک می کند و انتظار می رود امشب در تست های پزشکی بارسلونا حاضر شود. بارسلونا پیش بینی کرده است تا روز جمعه شرایط لازم برای تکمیل انتقال آلونسو فراهم شود.



مجله اخبار فوتبال خارجی

جلسه ای بین مدیر برنامه آلونسو و خوان لاپورتا رئیس بارسا در روز دوشنبه برگزار شد که طی آن لاپورتا اطمینان داد که آنها تا پایان پنجره نقل و انتقالات آلونسو را برای همیشه به خدمت خواهند گرفت.