آلگری: حاضرم زشت بازی کنم و برنده شوم!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، یوونتوس در شبی که نمایش خیلی خوب و زیبایی از خود نشان نداد با دو گل از سد اسپتیا شکست و به بالای جدول سری آ نزدیک شد.مربی مکس آلگری -رئیس یوونتوس تاکید کرد که بازیکنان تیمش باید هماهنگی بیشتری پیدا کنند و پیروزی مهمترین هدف آنهاست.

آیا دوشان ولاوویچ گل می زند؟ به غیر از آن گل شگفت انگیز، فکر می کردم یکی از بهترین نمایش های ولاوویچ بود. او نحوه دریافت توپ را بهبود بخشیده است و همچنان به بهبود کنترل و همکاری خود با هم تیمی هایش ادامه می دهد، اما باید به پیشرفت ادامه دهد. دوشان غریزه گلزنی را دارد، بنابراین باید روی دیگر جنبه های بازی این بازیکن کار کنیم تا مهاجم کامل تری شویم.

من همیشه می گویم و از گفتن آن خجالت نمی کشم، فوتبال زیبایی را که برنده نمی شود دوست ندارم و باید بیشتر روی اثربخشی تیم تمرکز کنیم تا زیبایی. من ترجیح می دهم بد بازی کنم و برنده شوم تا اینکه خوب بازی کنم و ببازم. نکته مهم در این مرحله از فصل کسب نتیجه مطلوب است. ما هنوز در حال شناختن یکدیگر هستیم و کار آسانی نیست، اما باید در بازی بهتر شویم.


سرویس خبر شماره: 1841503
10 سپتامبر 1401 در 02:05
300 امتیاز خبر

0نقطه نظر

مکس الگری گفت: “ما باید همدیگر را بهتر بشناسیم و شما فقط با بازی کردن به آن دست پیدا می کنید. هافبک بسیار خوب رفتار کرد و وقتی توپ را به دست آورد و به سختی جنگید، پرانرژی بود. با حضور پل پوگبا و بازگشت آنجل. دی ماریا “به دلیل مصدومیت، گزینه های من در حال افزایش است. یوونتوس تیمی است که در دو سال گذشته موفق به کسب اسکودتو نشده است و ما در فصل گذشته هیچ جامی کسب نکردیم، بنابراین این بازیکنان در طول بازی نیاز به حمایت و کمک دارند.

مکس آلگری، سرمربی ایتالیایی یوونتوس مدعی شده که کسب نتیجه برایش مهمتر است.

آلگری: حاضرم زشت بازی کنم و برنده شوم!

آیا لئاندرو پاردس را جذب می کنید؟ او کیفیت و تکنیک بیشتری به تیم اضافه می کند و با حضور پاردس، مانوئل لوکاتلی مسئولیت کمتری در خط هافبک خواهد داشت.



مجله اخبار فوتبال خارجی