آلگری: دیبالا در حال مذاکره با یوونتوس است

باید بدانیم چه زمانی باید منتظر باشیم و منتظر لحظه مناسب برای ضربه زدن به حریف باشیم. بازی مقابل سمپدوریا آسان نیست، اما ما به این پیروزی نیاز داشتیم تا جایگاه خود را در رده چهارم تثبیت کنیم و بهترین بازی را مقابل ویارئال رقم بزنیم.

مکس آلگری، سرمربی ایتالیایی یوونتوس، بازی مقابل سمپدوریا را سخت توصیف کرد.

آینده پائولو دیبالا و احتمال جدایی از یوونتوس؟ نمی دانم در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد. پائولو در حال مذاکره با باشگاه است و ما امیدواریم که او را برای بازی چهارشنبه مقابل ویارئال داشته باشیم.



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، یوونتوس امشب با دو گل آلوارو موراتا و البته درخشش ووکی ش ززنی درون دروازه، در خانه سمپدوریا با نتیجه 1-3 پیروز شد و جایگاه خود را در رده چهارم جدول تثبیت کرد. در پایان این بازی مکس آلگری، سرمربی باتجربه یوونتوس در مورد عملکرد مویس کین و البته شایعات پیرامون جدایی پائولو دیبالا از این تیم صحبت کرد.


سرویس خبر شماره: 1815064 |
21 مارس 1400 ساعت 23:20 |
131 امتیاز خبر|

0نظرات

حضور مویس کین به جای دوسان ولاوویچ در ترکیب ثابت؟ کین خوب کار کرد، یک پنالتی گرفت و حرکت را به پایه اول آغاز کرد. مویس کین بازیکن مهمی برای این تیم است. طبیعتاً، او هنوز جوان است و باید پیشرفت کند، به خصوص در مواردی مانند لمس و کنترل توپ، اما زمانی که فضا داشته باشد می تواند بازیکنی مخرب باشد.

مکس هپی گفت: “تیم امروز از نظر فنی خوب عمل کرد. وقتی کنترل بازی را در اختیار دارید، باید پیشرفت کنید، سرعت بازی را کنترل کنید و سپس با ارسال پاس مستقیم به بازی سرعت دهید تا کار تمام شود.”