آلگری: فکر کردن به قهرمانی در لیگ اروپا فایده ای ندارد

مکس آلگری سرمربی یوونتوس می گوید تیمش باید روی سری آ تمرکز کند.

خوشحال:


سرویس خبر شماره: 1850538
06 نوامبر 1401 ساعت 18:19 |
2.7 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، یوونتوس قرار است عصر شنبه در چارچوب هفته دوازدهم رقابت های قهرمانی ایتالیا به مصاف این تیم برود.
آنها این هفته با قبول شکست در بازی برگشت مقابل بنفیکا در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا از راهیابی به مرحله یک هشتم این رقابت ها بازماندند و راهی لیگ اروپا شدند.
الگری در نشست خبری پیش از بازی با لچه به خبرنگاران گفت: ما هنوز فصل طولانی در پیش داریم و می توانیم شرایط را بهتر کنیم. هنوز چهار بازی مهم باقی مانده است، چهار بازی در لیگ و یک بازی در لیگ قهرمانان اروپا. و ما باید روی آن تمرکز کنیم. بعد از تعطیلات جام جهانی که همه بازیکنان برگشتند، اوضاع متفاوت خواهد شد. این باید فرصتی برای رشد ما باشد.”


سرمربی یوونتوس در مورد وضعیت تیمش در لیگ گفت: “اکنون باید واکنش نشان دهیم و فردا این فرصت را داریم. ناپولی مانند میلان، لاتزیو، اینتر و رم کار فوق العاده ای انجام داد. ما عقب هستیم. هدف از بین بردن این شکاف است. 27 بازی باقی مانده است و فردا اولین بازی است. بازی فردا سخت است و ما باید تا جایی که می توانیم سریع بدویم. آنها. “اگر مجبور باشیم باید بتوانیم کثیف بازی کنیم. “
وی درباره شانس تیمش در لیگ اروپا افزود: فکر کردن به لیگ اروپا در حال حاضر بی فایده است. باید روی سری آ تمرکز کنید. فردا بازی پیچیده ای است. لچه به تساوی فیورنتینا و سالرنیتنا رسید. آنها سازماندهی خوبی دارند و می توانند نگاه کنند. در ضدحمله برای ما خطرناک است. ما به یک سیگنال بزرگ نیاز داریم و باید از این وضعیت خارج شویم، اما این کار را نمی توان در یک بازی انجام داد. این بازیکنان از ارزش های اخلاقی بالایی برخوردار هستند و من روی آن حساب زیادی می کنم.”



مجله اخبار فوتبال خارجی