آلگری: ماموریت یووه قهرمانی در سری آ است

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، یوونتوس فصل گذشته نتوانست در کورس قهرمانی لیگ ایتالیا شرکت کند و حتی به از دست دادن سهمیه حضور در لیگ قهرمانان اروپا نیز نزدیک شد.
آنها فصل را خوب شروع نکردند و عملکرد ضعیف این تیم باعث ناراحتی و نگرانی هوادارانشان شد، اما در نهایت شرایط بهتر شد و بیانکونری برای دومین فصل متوالی برای حضور در لیگ قهرمانان اروپا دوباره در رده چهارم جدول رده بندی قرار گرفت. .
با این حال، این برای یووه کافی نیست و آنها که چندین سال قهرمان بلامنازع ایتالیا بوده اند، به دنبال تکرار این درخشش و موفقیت هستند.
یوونتوس برای برگزاری یک اردوی آماده سازی پیش فصل به آمریکا سفر کرده و قرار است اولین بازی دوستانه و تدارکاتی خود را در لاس وگاس مقابل باشگاه مکزیکی چیواس برگزار کند.


سرویس خبر شماره: 1834713
Jul 31, 1401 @ 15:45
394

0نقطه نظر

مکس آلگری سرمربی یوونتوس می گوید تیمش می خواهد تمام جام های مهم را به دست آورد.


آلگری در نشست خبری پیش از این بازی گفت: یوونتوس مثل همیشه می خواهد به تمام اهداف ممکن دست یابد. چند بازیکن در تابستان امسال به تیم ما اضافه شده اند که برخی از آنها باتجربه و برخی جوان هستند. فصل دوم من است و ما با یک پس زمینه خوب شروع خواهیم کرد: “پس از یک فصل بدون جام برای اولین بار در 10 سال، اکنون کسب اسکودتو ماموریت ما است.”
آخرین باری که یوونتوس در یک سال هیچ جامی کسب نکرد مربوط به فصل 11-2011 بود که فصل گذشته نیز تکرار شد و حالا شاگردان آلگری به دنبال جبران آن هستند.



مجله اخبار فوتبال خارجی