آلگری: هدف فعلی ما اجتناب از سقوط است

آلگری که در نشست خبری پیش از بازی از پایان مصدومیت ولاوویچ از ناحیه کشاله ران خبر داد، درباره میزان آمادگی این بازیکن و آنخل دی ماریا گفت: از نظر بدنی شرایط بهتری دارد و بدون مشکل بازی کرد. امشب سطح فنی بالایی را نشان داد. دی ماریا در 45 نیز عملکرد خوبی داشت و اگر بتواند این زمان را به 60 برساند، عالی خواهد بود.”

آلگری با اشاره به وضعیت تیمش پس از کسر 15 امتیاز که آنها را به مدعی سقوط تبدیل کرد، افزود: من به واقعیت نگاه می کنم که 41 امتیاز در زمین به دست آوردیم اما فقط داریم. 26. بنابراین برای رسیدن به امتیاز 40 و تضمین بقا، ما به 14 امتیاز بیشتر نیاز داریم و این هدفی است که اکنون به دنبال آن هستیم تا از سقوط جلوگیری کنیم.

آلگری در پاسخ به این سوال که آیا هواداران یوونتوس می‌توانند کیزا، دی ماریا و ولاوویچ را در کنار هم ببینند، سعی کرد از پاسخ اولیه طفره رود و گفت: “اینطور نیست که ما تعدادی مهاجم داریم، آنها برای این کار هستند.” آماده باشید تا کار را انجام دهید. . به عنوان مثال دی ماریا در نیمه اول امروز به خوبی به دفاع کمک کرد.”

1799678



مجله اخبار فوتبال خارجی

تنها چیزی که آلگری نگران آن بود مصدومیت فابیو میرتی در جریان بازی بود. “ما به همه بازیکنانمان نیاز داریم. جوانان تا کنون خیلی خوب کار کرده اند. اما در شرایطی که هر سه روز یک بار بازی داریم، بازیکنان نیمکت نشین می توانند به اندازه بازیکنان معمولی مهم باشند.”

سرمربی یوونتوس با تاکید بر اینکه شاگردانش چندین بار اشتباه کردند، ادامه داد: همانطور که گفتم در ساعت اول فوتبال هجومی را انجام دادیم. با پرسینگ مناسب. یک مشکل کوچک است و اجازه دادیم حریف به بازی برگردد؛ این قابل قبول نیست و در بازی های قبلی هم شاهد تکرار آن بودیم.”

1799677


سرویس خبر شماره: 1869223
19 فوریه 1401 ساعت 08:02 |
1.6 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

41 امتیاز در زمین گرفتیم اما 26 امتیاز داریم

سرمربی یوونتوس با گلایه از وضعیتی که تیمش به دلیل کسر امتیاز پیدا کرد، هدف فعلی خود و شاگردانش را حفظ یک نقطه ایمنی برای جلوگیری از سقوط دانست.

آلگری: هدف فعلی ما اجتناب از سقوط است

وی با تمجید از تلاش شاگردانش برای پیروزی خارج از خانه امشب گفت: تیم ما در 60 دقیقه ابتدایی بازی عملکرد خوبی داشت و پس از برتری 3 بر صفر مقابل حریف، کمی بازی را شل کردیم و به حریف اجازه دادیم. شلیک کنید. ما دادیم. ما در آن لحظات تحرک کافی نداشتیم و بازیکنان به خوبی می‌دانند که باید عملکرد بهتری داشته باشیم.»

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در یکی از دیدارهای هفته بیست و یکم سری آ، یوونتوس موفق شد با نتیجه 3 بر صفر میزبان سالرنیتانا را شکست دهد. این تیم که با کسر 15 امتیاز از مدعیان فاصله گرفت، امشب با پیروزی 26 امتیازی شد و به رده دهم صعود کرد. در پایان بازی با سالرنیتانا، مکس آلگری اظهار نظر جالبی کرد و گفت که کسب 14 امتیاز برای بقا هدفی است که باید به آن برسیم.