آلیسون: ما می دانیم چگونه قهرمان اروپا شویم


سرویس خبر شماره: 1821408 |
05 ارديبهشت 1401 ساعت 20:37 |
242 |

0نظرات

آلیسون بکر گفت: “برنده شدن در لیگ قهرمانان یک دستاورد ویژه در دوران حرفه ای یک بازیکن و بهترین دستاورد ممکن برای یک باشگاه است. قهرمانی در لیگ قهرمانان سخت ترین کاری است که تا به حال انجام داده ایم.” شما آن جام را می برید و در آن لحظه زندگی می کنید، فکری که همیشه در ذهن شماست، می خواهید دوباره بخشی از آن لحظه باشید و دوباره آن احساس را احساس کنید. می دانیم که رسیدن به این هدف بسیار سخت است، اما می دانیم که چگونه قهرمان اروپا شویم، امسال هم تمام تلاش خود را می کنیم تا همین کار را انجام دهیم.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، لیورپول این هفته در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف ویارئال می رود و با نیمکت نشینی یورگن کلوپ به دنبال رسیدن به فینال سوم است. آلیسون بکر دروازه بان باتجربه و برزیلی لیورپول از انتقال به این تیم و البته حس شیرین قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا صحبت کرد.

آلیسون بکر دروازه بان برزیلی لیورپول مدعی شد که بازیکنان خواهان یک قهرمانی دیگر در لیگ قهرمانان هستند.

انتقال از رم به آنفیلد؟ وقتی با لیورپول قرارداد امضا کردم، چالش بزرگی داشتم. پس از یک فصل درخشان، رم را در شرایطی ترک کردم که برای من و خانواده‌ام احساس می‌کردم. آمدن به اینجا به این معنی بود که ما در آینده پاداش بزرگی در حرفه خود خواهیم گرفت و فکر می کنم تصمیم درستی گرفتم. من به مسئولیت این انتقال واقف بودم که دروازه بان اول باشگاهی مثل لیورپول بودم. این تیم در موقعیتی قرار داشت که می توانست به فینال لیگ قهرمانان برسد.



مجله اخبار فوتبال خارجی