آلیسون می گوید لیورپول اگر می خواهد طعم موفقیت را بچشد، باید خیلی بهتر عمل کند

“ما نمی توانیم به بهانه اتکا کنیم” شماره 1 ما به LFCTV (از طریق لیورپول اکو). این تنها دومین بازی (لیگ برتر) بود که ما بعد از جام جهانی انجام دادیم.

آلیسون بکر پس از اینکه لیورپول در روز جمعه با وجود کسب هر سه امتیاز، عملکرد ضعیفی مقابل لستر داشت، مدعی شد که «نمی‌تواند به بهانه‌ها تکیه کند».

برنتفورد توماس فرانک از زمان بازگشت به لیگ برتر پس از جام جهانی شکست نخورده است و با ایوان تونی که به طور بالقوه برای بازی فردا در دسترس است، مصدومیت زیادی دریافت کرده است.

با این حال، آلیسون مشتاق است تا نکات مثبت دیدار ما با لستر را بگیرد و می‌خواهد فردا پنجمین پیروزی متوالی خود در لیگ را در پایتخت کسب کنیم.


ما انتظارات زیادی داریم و هواداران نیز انتظارات زیادی از ما دارند. ما یک باشگاه بزرگ هستیم، لیورپول یک باشگاه بزرگ است که همیشه سعی خواهد کرد برای قهرمانی بجنگد و همیشه در اوج باشد. ما باید بیشتر کار کنیم. اما ما این را می دانیم.»

کودی گاکپو، خرید جدید لیورپول ممکن است فردا برای اولین بازی خود در دسترس باشد، اما یورگن کلوپ اشاره کرده است که بازی جام حذفی ما با وولوز در 7 ژانویه زمانی است که هلندی به احتمال زیاد اولین بازی خود را در قرمزها انجام دهد.

وقتی در مورد خودم و بازیکنانی که به جام جهانی رفتند صحبت می‌کنیم، ما آنجا روی بازی‌ها تمرکز کردیم، اما بعد از اتمام کار، ذهنم روی چیزهای بعدی که در پیش داریم متمرکز بودم.

ما زمان زیادی برای ناله کردن در مورد عملکرد نداریم. ما فقط باید به راه خود ادامه دهیم و خود را برای بازی بعدی بهتر آماده کنیم و بهتر عمل کنیم.”

بیشتر بخوانید: افزایش مصدومیت بزرگ برای برنتفورد زیرا مهاجم 13 گله ممکن است مقابل لیورپول ظاهر شود.

برنده شدن در بازی‌هایی که در بهترین حالت شما نیست، نشانه یک تیم خوب است، اما ما همیشه آنقدر خوش شانس نخواهیم بود و گل‌های خودمان را برای قدردانی برای هدیه دادن به ما نخواهیم داشت.

اختصاصی: تک تک کلمات مصاحبه سفیان امرابات ما با اناس باخار – آیا مراکشی برای قرمزها امضا می کند؟

اکنون لحظه بسیار مهمی از فصل خواهد بود و ما باید تمرکز کنیم. ما باید بهتر انجامش بدیم. گاهی اوقات فقط یک موضوع ذهنی است. تغییر آن چندان آسان نیست، اما ما می‌توانیم آن را با اطمینان انجام دهیم.»

علیرغم دور بودن عملکرد از ایده آل، آلیسون می داند که سه امتیاز مهم ترین چیز بود.

توپ‌باز برزیلی تاکید کرده است که او و هم‌تیمی‌هایش باید در دیدار فردا در غرب لندن با برنتفورد بهتر عمل کنند.

ما در حال حاضر در رده ششم جدول قرار داریم و چهار امتیاز کمتر از منچستریونایتد که آخرین جایگاه لیگ قهرمانان اروپا را اشغال کرده است.

بازیکنانی که زمان استراحت داشتند، از آن برای آماده کردن خود استفاده کردند. آنهایی که به جام جهانی رفتند می توانستند تمرین کنند و بعد استراحت کنند تا برای این لحظه آماده شوند.

https://www.empireofthekop.com/2023/01/01/alisson-liverpool-honest-admission/ منبع:

قرمزها پس از به ثمر رساندن دو گل به خودی نیمه اول و بعد از اینکه تیم یورگن کلوپ در ابتدا از ضربه کایرنان دیوزبری-هال عقب افتادند، از وات فاس، مدافع روباه ها تشکر کردند.

مرد سابق رم افزود: تنها چیزی که می توانستیم از جمعه بگیریم برد و تلاشی بود که در زمین انجام دادیم. اما فضای زیادی برای بهبود وجود دارد، با نگاهی به عملکرد، اگر جاه طلبی ادامه دستیابی به اهدافی است که در پیش داریم، باید خیلی بهتر عمل کنیم.

“گاهی اوقات برنده شدن در یک بازی که تمیز نیست احساس خوبی است.” او گفت. ما باید به جنبه مثبت نیز نگاه کنیم. باید روی برد و سه امتیاز تمرکز کنیم.