آماد دیالو به احتمال زیاد نیم فصل برای ورود به تیم اصلی منچستریونایتد – اخبار و نقل و انتقالات منچستریونایتد

شیاطین سرخ مطمئناً می توانند با مجموعه مهارت های دیالو کار کنند و او می تواند رقیبی شایسته برای آنتونی برای پست بال راست باشد.

در تابستان، ایده منچستریونایتد این است که با دیالو در مورد آینده تصمیم گیری کند.


اریک تن هاگ، سرمربی منچستریونایتد، اولین کمپین موفقی را در لیگ برتر داشته است، اما اگر قرار است در آینده نزدیک بزرگترین جوایز به دست بیاید، او از نیاز به ادامه پیشرفت آگاه است.

اگر پلیستری و الانگا هر دو تابستان آینده را ترک کنند، مطمئناً شانس آتالانتای سابق بهتر خواهد شد.

اگر بهترین گزینه برای او ماندن در منچستریونایتد حداقل برای قسمت اول فصل، برای پیش فصل باشد و سپس ببیند بهترین راه برای تصمیم گیری در مورد آینده چیست یا اینکه آیا امکان قرضی مجدد وجود دارد یا خیر. ”

او با 11 ضربه به نام خود و سه پاس گل در 35 بازی در تمام مسابقات بهترین گلزن مشترک بلک کتس است.

زیرا این یک احتمال در ژانویه و در ابتدای ژانویه برای منچستریونایتد در نظر گرفته شد.

همانطور که فابریزیو رومانو، کارشناس نقل و انتقالات ایتالیایی در مورد خود اشاره کرد کانال یوتیوب، ادغام مجدد دیالو و شانس های بعدی به راحتی آنطور که طرفداران دوست دارند باور کنند به دست نمی آید.

کارشناس نقل و انتقالات همچنین خاطرنشان کرد که دیالو پیش فصل خواهد داشت تا سعی کند تن هاگ را تحت تأثیر قرار دهد که احتمالاً قبل از تصمیم گیری در مورد قرضی احتمالی دیگر نیم فصل به او فرصت می دهد.

اما یونایتد در حال حاضر در قسمت های کناری به خوبی ذخیره شده است مبارزه فاکوندو پلیستری و آنتونی الانگا با جیدون سانچو و آنتونی برای پست بال.

The Peoples Person را دنبال کنید توییتر یا اینستاگرام برای همه آخرین اخبار در صورت وقوع و شرکت در گفتگو.




https://thepeoplesperson.com/2023/04/13/amad-diallo-likely-to-get-half-a-season-to-break-into-manchester-united-first-team-262441/ منبع:


و به همین دلیل است که تن هاگ در ژانویه از فراخوانی او کوتاهی کرد.

این وضعیت با استفاده از بازار نقل و انتقالات و همچنین با ادغام بازیکنان آکادمی در ترکیب قابل اصلاح است.

“آنها از او در ساندرلند بسیار راضی هستند، اما همچنین در داخل به من گفته می شود که منچستریونایتد فکر می کند که تصمیم دارد این بازیکن را در ژانویه به صورت قرضی در ساندرلند نگه دارد و او را فرا نخواند.

ادغام مجدد آماد ساده نخواهد بود

یکی از این بازیکنان که سزاوار این است که فصل آینده خود را در تیم اصلی تثبیت کند آمد دیالو. این بازیکن ساحلی در طول قرارداد قرضی یک فصل خود با ساندرلند در چمپیونشیپ خوش درخشید.

آماد به صورت قرضی برتری داشته است

اما در پایان همراه با اریک ده هاگ، آنها به این نتیجه رسیدند که بهترین انتخاب این است که به آماد اجازه دهند در تمام بازی ها بازی کند، بازیکن مهمی برای ساندرلند باشد و سپس او را برای پیش فصل بازگردانند.

مارکوس راشفورد و الخاندرو گارناچو در حال حاضر مصدوم هستند اما در صورت لزوم می توانند بال راست را نیز اشغال کنند.

این بازیکن 20 ساله همچنین به اندازه کافی همه کاره است که می تواند موقعیت های دیگری مانند شماره 10 و همچنین به عنوان مهاجم پشتیبانی را اشغال کند.

بازیکن ملی پوش ساحل عاج اخیراً در مورد انتقال خود به یونایتد صحبت کرده است و اینکه چگونه این رویای او است که خود را به عنوان بازیکن ثابت تیم اصلی معرفی کند.

چالش بزرگ بعدی برای سرمربی هلندی، ساختن یک تیم قوی است. گزینه های فعلی تیم در بسیاری از زمینه ها کافی نیستند.