آماری که منچستریونایتد را در تقابل معتبر برد/ حرکات جسورانه سرمربی

منچستریونایتد دوشنبه شب با برتری مقابل لیورپول به اولین برد فصل خود در لیگ برتر دست یافت. مجله «میل» به تحلیل آمار کلیدی این بازی و بهبود عملکرد منچستریونایتد در این دیدار پرداخت.

در واقع شیاطین سرخ نسبت به هفته قبل و بازی شرم آور مقابل برنتفورد 19 کیلومتر بیشتر دویدند. شاگردان اریک تنهاچ در هفته گذشته تنها 95.6 کیلومتر دویدند، اما در بازی دوشنبه شب زیر نور اولدترافورد 113.8 کیلومتر دویدند و سبک پرس تنهاچ را اجرا کردند.

یونایتد در بازی قبل 12 شوت و 15 شوت داشت، در هر دو بازی 4 شوت به سمت دروازه داشت و البته دو بار دیگر هم توانست دروازه را باز کند. این گل ها زمانی به ثمر رسیدند که یونایتد 29.6 درصد مالکیت توپ را در اختیار داشت، در حالی که آنها در مقابل برنتفورد 67 درصد مالکیت توپ را در اختیار داشتند. انتخاب ضربات نیز متفاوت بود و 8 بار در داخل محوطه جریمه و تنها 4 بار از بیرون محوطه جریمه شوت زدند و موقعیت های خطرناک تری ایجاد کردند.

آماری که منچستریونایتد را در تقابل معتبر برد/ حرکات جسورانه سرمربی

یونایتد در مجموع 273 پاس شامل 57 پاس بلند را با دقت 65.9 درصد انجام داد. یک آمار کلیدی دقت پاس در نیمه حریف است که در مجموع 53.6٪ بود، در حالی که 8 سانتر آنها فقط 12.5٪ دقیق بود.

آماری که منچستریونایتد را در تقابل معتبر برد/ حرکات جسورانه سرمربی

تیم تنهاچ حتی در نظم و انضباط پیشرفت کرده بود و در مقابل 15 خطا و 4 کارت زرد هفته قبل، سه کارت زرد و 11 خطا گرفت. رافائل واران، برونو فرناندز و دیوگو دالو کارت زرد دریافت کردند.

این بازی بیشتر در مورد جنگیدن بود تا مالکیت، و یونایتد درصد موفقیت دوئل بسیار بالاتری نسبت به لیورپول داشت و 11 تکل بیشتر و 34 دفع در مقابل 8 لیورپول انجام داد.

علاوه بر این، یونایتد دفعه قبل تنها دو کرنر برد و در برد مقابل لیورپول تعداد کرنرها به 6 افزایش یافت.

شگفت انگیز است که چقدر تیم در یک هفته تغییر کرده است. تانهاچ نیز تغییراتی در ترکیب ایجاد کرد و در اقدامی جسورانه، کاپیتان هری مگوایر و فوق ستاره اش کریستیانو رونالدو را در ترکیب اصلی قرار نداد. در عوض، او ترجیح داد رافائل واران را در خط دفاع نگه دارد و مارکوس راشفورد را در ترکیب قرار دهد. او همچنین لوک شاو را کنار گذاشت و به خرید جدید تایرل مالاسیا اعتماد کرد که به نظر می رسد نتیجه داده است.



سرویس اخبار فوتبال خارجی

مهم این نیست که یونایتد چقدر پیشرفت کرده است، آنها در مجموع 155 شروع در این بازی داشته اند در حالی که تنها 65 بازی مقابل زنبورها بوده است. سبک بازی پرسینگ منجر به مهارهای بیشتری شد و آنها این کار را 12 بار انجام دادند. دو برابر تیم کلوپ.