آمار حیرت انگیز هلند؛ چه کسی او را متوقف خواهد کرد؟

باید دید در بازی های بعدی هم درخشش این بازیکن ادامه پیدا می کند و چه کسی و کجا جلوی این روند باورنکردنی و شگفت انگیز گرفته می شود.



مجله اخبار فوتبال خارجی

ستاره نروژی اکنون به هفتمین بازیکنی تبدیل شده که در دو بازی متوالی لیگ برتر هت تریک می کند. هری کین تنها بازیکنی است که بیش از یک بار این کار را انجام داده است. جالب اینجاست که هالند در ماه آگوست گل های بیشتری نسبت به کین به ثمر رسانده است و می تواند رکوردهای دیگر این بازیکن را نیز هدف قرار دهد.
پیش از این رحیم استرلینگ و کارلوس توس نیز موفق به ثبت دو هت تریک برای سیتی شده بودند و هدف بعدی این بازیکن شکستن رکورد سرخیو آگوئرو با 4 هت تریک با پیراهن سیتی است.
پپ گواردیولا معتقد است هالند توانایی تبدیل شدن به اسطوره اصلی باشگاه سیتی و گرفتن جای مهاجم آرژانتینی را دارد و به نظر نمی رسد این انتظار از این بازیکن جوان زیاد باشد.
بسیاری از کاربران شبکه های اجتماعی نیز شب گذشته به هلند که موفق شد در 60 دقیقه 6 گل در لیگ برتر به ثمر برساند واکنش نشان دادند.
یکی در صفحه توییتر خود نوشت: “آیا کسی می تواند سطح سختی بازی را برای هلند افزایش دهد؟” این مسابقات برای او بسیار آسان است.»
کاربر دیگری اظهار داشت: “پس سیتی با فروش استرلینگ و عیسی و آوردن هلند و آلوارز تیم خود را تقویت کرد و 30 میلیون پوند سود کرد.”
یکی از هواداران سیتی نیز نوشت: همین حالا کفش طلا را به هلند بدهید. استعداد او باورنکردنی است.»
گری لینهکر که از بازی های خوب این بازیکن الهام گرفته بود، در توییتر خود نوشت: به روشی که هالند گلزنی می کند، قبل از هری کین رکورد آلن شیرر را خواهد شکست.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، شب گذشته منچسترسیتی در چارچوب هفته پنجم لیگ برتر انگلیس به مصاف ناتینگهام فارست رفت و موفق شد با نتیجه 0-6 از سد این تیم بگذرد.
نکته جالب در این بازی درخشش مجدد هلند در ترکیب شهروندان بود. در بازی دیشب او دومین هت تریک خود را با پیراهن سیتی در تنها پنج روز به ثمر رساند.
این بازیکن 22 ساله اکنون به اولین بازیکن تاریخ لیگ برتر تبدیل شده است که در 5 بازی اول خود در این رقابت ها 9 گل به ثمر رسانده است. او همچنین اولین بازیکنی است که در ماه آگوست 9 گل به ثمر رسانده است.
استیو کوپر، سرمربی ناتینگهام پس از بازی به خبرنگاران گفت: “او فوق العاده است. هالند استعدادهای زیادی دارد.”
دیون دوبلین مهاجم سابق منچستریونایتد در گفتگو با رادیو بی بی سی گفت: منچسترسیتی بهترین مهاجم حال حاضر جهان را دارد. اگر او در لیگ برتر بماند، همه رکوردها شکسته خواهد شد.»

ارلینگ هالند ستاره منچسترسیتی همچنان به درخشش و رکوردشکنی در ترکیب این تیم ادامه می دهد.

آمار حیرت انگیز هلند؛  چه کسی او را متوقف خواهد کرد؟


سرویس خبر شماره: 1841545
10 شهریور 1401 @ 12:36 |
1.3 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر