آمار نیمه اول، آمریکا بهتر از ایران است

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، آمار نیمه اول این دیدار نیز نشان از برتری آمریکایی ها دارد. این تیم در 61 درصد از زمان بازی صاحب توپ و میدان بود و پاس های رد و بدل شده بین بازیکنان این تیم 296 پاس بود. پاس های آمریکایی ها 87 درصد دقیق بود، اما دقت پاس های شاگردان کارلوس کی روش 71 درصد بود که نشان می داد 29 درصد پاس های تیم ملی فوتبال ایران جعلی بوده است.


سرویس خبر شماره: 1856412
8 دسامبر 1401 @ 23:36 |
565

0نقطه نظر

9 شوت تیم ملی فوتبال آمریکا نشان می دهد که این تیم در نیمه اول با فکر پیروزی وارد زمین شد و از این 9 شوت 3 شوت به سمت دروازه بود اما تیم ملی فوتبال کشورمان موفق به زدن یک شوت به سمت دروازه نشد. در نیمه اول هر دو تیم یک بار در آفساید قرار گرفتند و داور به یکی از ملی پوشان کارت زرد نشان داد. سه خطا از بازیکنان تیم ملی آمریکا و 5 خطا از بازیکنان تیم ملی فوتبال آمریکا نشان می دهد که در نیمه اول شاهد بازی بسیار رقابتی بودیم.

ایران 45 دقیقه فرصت دارد تا نتیجه را مقابل آمریکا تغییر دهد و برای اولین بار در تاریخ فوتبال به دور دوم جام جهانی راه یابد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

تیم ملی فوتبال آمریکا در نیمه اول بازی بهتری نسبت به تیم ملی فوتبال کشورمان انجام داد و با برتری یک بر صفر به رختکن رفت.

آمار نیمه اول، آمریکا بهتر از ایران است