آموزش Illustrator : طراحی کاراکتر پیرمرد انتشارات دیجیتال آریا گستر افزار

Shift و Alt رو نگه می داریم و ابرو رو به سمت راست می بریم. اما در سریع بودن و حرفه ایی بودن مسلما طراحی دیجیتال خروجی بهتری نسبت مداد دارد و کارایی بالاتر در محیط کاری بازار را داراست. تمریناتتون برای ما ارسال کنید و رفع اشکال نمایید تا آماده مرحله طراحی گرافیک با کامپیوتر بعدی شوید. همه دوره های ما به صورت آنلاین و غیر حضوری می باشد و ویدیوهای آن همیشه قابل دانلود هست. در انتخاب ایده و خلق شخصیت حتما باید به سن و علاقه مخاطبین توجه کنید.

آموزش کامل طراحی کاراکتر با ایلوستریتور (۲۰۲۲)

رنگ Fill رو حذف می کنیم و رنگ بدن رو برای Stroke در نظر می گیریم. ابزار Rounded Rectangle رو بر می داریم و یک مستطیل به رنگ قرمز با زوایای گرد رسم می کنیم و اون رو به سر وصل می کنیم. ایلاستریتور رو باز می کنیم و یک سند جدید به ابعاد ۸۵۰ در ۸۵۰ پیکسل درست می کنیم و شروع می کنیم به طراحی سر پیرمرد. با استفاده از ابزار Rounded Recatngle، یک مستطیل به رنگ بژ با زوایای گرد درست می کنیم. توی تصویر زیر می بینین رنگ Fill مورد استفاده رو مشاهده کنین.

  • آنچه سایت ارم تاپ را متفاوت کرده پشتیبانی کامل از پروژه شماست .
  • ساخت کاراکتر در موشن گرافیک نیازمند مهارت فردی و خلاقیت زیادی است.
  • دارای مجوز رسمی به شماره ۵۰/۱۳۶۴ و پروانه نشر از مرکز توسعه فن آوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال .
  • مطمئنا در شروع یک کار بهتر است از رفتن به سمت کالاهای گران قیمت مانند اسباب بازی ها جلوگیری کرد.

بله ، یک طراح کاراکتر ظاهر واحساس شخصیت های متفاوت را ایجاد میکند وکه شخصیت ها هرچقدر پیچیده تر باشد بیشتر مورد توجه قرار می گیردکه تمام این طراحی ها و تصویر گری ها توسط شخص انجام می شود که طراح می باشد. بسیاری از صاحبان کسب و کار برای افزایش آگاهی از برند خود دست به طراحی شخصیت های انیمه و کارتونی جذاب می‌زنند. بیش از 10 ساعت آموزش ایلوستریتور 2022 با زبانی ساده و در قالبی کاملا استاندارد و بر پایه ی مثال هایی کاربردی این امکان را به شما عزیزان خواهد داد که به صورت حرفه ای و از پایه تا پیشرفته، با این نرم افزار آشنا شوید.

برخی از نرم افزار های دیگر که میتوان با آنها نیز کار کرد. اما سینتیک‌ها از آنجایی که به یک کامپیوتر یا لپتاپ وصل می‌شوند شما می‌توانید از تمامی نرم افزارهای پیشرفته روز دنیا استفاده کنید. قلم دیجیتال به ما کمک می‌کند تا طرح‌ها، ایده‌ها و تمرینات خود را مستقیم وارد کامپیوتر خود کنیم. این دستگاه از یک قلم و یک پد یا صفحه تشکیل شده که کار همان مداد و کاغذ را می‌کند با این تفاوت که نگاه شما به نوک قلم نیست بلکه به صفحه مانیتور کامپیوتر است.

آموزش Illustrator : طراحی کاراکتر پیرمرد انتشارات دیجیتال آریا گستر افزار

کارلنسر موقعیتی را فراهم کرده است که بتوانید بهترین طراحان کاراکتر فریلنسر را بشناسید، نمونه کارهایشان را ببینید و طراحی که کارهایش به سلیقه ی شما نزدیک باشد را برای همکاری انتخاب کنید. و یا اگر طراح کاراکتر هستید، پروژه ی موردنظرتان را پیدا کنید. بنابراین انتخاب کاراکتر مناسب برای کسب و کار شما بسیار مهم است و روند طراحی آخرین چیزی است که باید در مورد آن فکر کنید. قبل از گرفتن قلم برای ترسیم کاراکتر خود، کارهای زیادی باید انجام شود. در طراحی شخصیت تبلیغاتی در ابتدا شخصیت کاراکتر طراحی میشود و بعد شخصیت فیزیکی او طراحی می‌گردد. نکته دیگر درباره طراحی کاراکتر که در این آموزش ساده طراحی کاراکتر بیان شده است، این است که جهان سازی را تمرین کنید.

کاراکتر درخواستی سفارش دهنده هر چقدر هم ساده باشد، برای عمق پیدا کردن باید تمام مراحل را طی کند. برای این که بتوانید چنین کاراکتری را در تبلیغات خود استفاده کنید در زمان ثبت سفارش در سایت ایران تایپیست زمان کافی برای طراحی را به گرافیست بدهید. البته می توانید به طور دقیق زمان تحویل کار را مشخص کنید. طراحی کاراکتر می تواند با هدف استفاده از آن در تبلیغات انجام گیرد.

۱۸ ایده‌ی عالی برای دفتر کار طراحان گرافیک حرفه‌ای