آنتوان گریزمان بازیکن اتلتیکو مادرید بالاخره سکوت خود را در مورد لینک های منچستریونایتد شکست – اخبار نقل و انتقالات و اخبار منچستریونایتد


آنتوان گریزمان، ستاره اتلتیکو مادرید، پیشنهاداتی مبنی بر انتقال او به منچستریونایتد در ماه ژانویه یا تابستان را مطرح کرد.

هفته گذشته، The Peoples Person گزارشی را پوشش داد که نشان می داد یونایتد علاقه مند به تمدید تلاش های خود برای جذب گریزمان است.

شیاطین سرخ قبلاً زمانی که ژوزه مورینیو در اولدترافورد حضور داشت، برای جذب بازیکن فرانسوی تلاش کردند.

انتقالی هرگز محقق نشد و گریزمان در نهایت در اتلتیکو مادرید ماند.

در میان مشکلات یونایتد در خط حمله در این فصل، گفته شد که قهرمان 20 بار انگلیس قرار است دوباره برای گریزمان تلاش کند و حتی آماده بود دستمزد او را از 7 میلیون یورو در سال که در حال حاضر دریافت می کند، سه برابر کند.

گمان می رود این بازیکن 32 ساله از طرفداران لیگ برتر و فوتبال انگلیس باشد.

نکته اصلی جذب گریزمان، حداقل از دیدگاه یونایتد، بند آزادسازی اندک او است که تنها 25 میلیون یورو است.

با این حال، برنده جام جهانی سکوت خود را شکست و نشان داد که آینده او در واندا متروپولیتانو است، جایی که او بسیار خوشحال است.

گریزمان گفت: “من باید خودم را به دست بیاورم تا در این باشگاه اسطوره شوم. این ماموریت من است.»

تا سال 2024 می‌خواهم برای هواداران شادی و قهرمانی برای اتلتیکو به ارمغان بیاورم.

وی افزود: این یک رویا خواهد بود.

ملی پوش فرانسوی در این فصل در فرم داغی قرار دارد. او در 12 بازی لالیگا 8 گل و یک پاس گل به ثبت رسانده است.

او در لیگ قهرمانان اروپا به همان اندازه پرکار و خطرناک بوده است، جایی که در همین تعداد بازی چهار گل باورنکردنی به ثمر رسانده است.

در اروپا، گریزمان تنها یک گل با گلزنان برتر رقابت – راسموس هوجلوند از یونایتد و آلوارو موراتا، هم تیمی اتلتیکو مادرید – که هر کدام 5 گل زده اند، فاصله دارد.

متأسفانه به نظر می رسد که کشتی از نظر پیوستن گریزمان به یونایتد حرکت کرده است.



https://thepeoplesperson.com/2023/11/25/atletico-madrids-antoine-griezmann-finally-breaks-his-silence-on-manchester-united-links-272155/ منبع: