آنتونی ادواردز افزونه Max Rookie را امضا می کند

این یک حرکت خوب برای T-Wolves است زیرا آنها در تلاشند تا اطراف ادواردز و کارل آنتونی تاونز و شاید رودی گوبرت بسازند. آنها به هر سه این بازیکنان نیاز دارند که برای وارد کردن دوباره آنها به رقابت های پلی آف به میدان بروند.

بیل دافی و جو برانچ از WME به ESPN گفتند، آنتونی ادواردز، ستاره تیم مینه‌سوتا تیمبرولوز، بر روی حداکثر قرارداد پنج ساله تازه‌کار که می‌تواند 260 میلیون دلار باشد، توافق کرده است. pic.twitter.com/d0UTdqFgD9

آنتونی ادواردز، گارد ستاره مینه‌سوتا تیمبرولوز، آهنگ تمدید حداکثری تازه‌کار خود را به مدت 5 سال به ارزش 260 میلیون دلار خواند.

https://cdn.theathletic.com/app/uploads/2022/10/26140539/USATSI_19290631-1024x683.jpg

ادواردز در دوران حرفه ای خود به طور میانگین 21.8 امتیاز، 5.1 ریباند و 3.7 پاس منجر به گل در هر بازی کسب کرده است. فصل گذشته، ادواردز اولین بازی خود را در آل استار انجام داد و با 24.6 امتیاز در هر بازی، بالاترین امتیاز را در کارنامه خود داشت.

مسیر شغلی

ادواردز به ویژه در طول باخت دور اول خود مقابل دنور ناگتس در پنج بازی امیدوارکننده بود. او در طول آن سری میانگین 31/5/5 را به دست آورد و مسلماً بهترین بازیکن برای تبلیغ T-Wolves در زمین بود. یک سوپراستار بالقوه در مینه سوتا در حال پیشرفت است و ساختن اطراف او اولویت شماره یک آنها در آینده خواهد بود.



https://sportslens.com/news/anthony-edwards-signs-rookie-max-extension/ منبع:

آنتونی ادواردز در فصل 2020-2021 پس از انتخاب به عنوان اولین انتخاب کلی در درفت NBA وارد صحنه NBA شد. ادواردز که به خاطر ورزش انفجاری، مهارت گلزنی و سبک بازی هیجان انگیزش شناخته می شود، به سرعت نام خود را به عنوان یکی از آینده دارترین استعدادهای جوان لیگ بر سر زبان ها انداخت. دانک های برقی و اجرای کلاچ او طرفداران را مجذوب خود کرد و توانایی او را در تاثیرگذاری روی بازی ها در سطح بالایی به نمایش گذاشت.

تیم مینه‌سوتا تیمبرولوز 6600+ برای برنده شدن در فینال‌های NBA 2024 طبق کتاب ورزشی مینه‌سوتا است.