آنتونی مارسیال پس از جدایی مقابل AFC بورنموث با تبر مواجه شد – اخبار نقل و انتقالات و اخبار منچستریونایتد

و با واکنش به بورنموث که نگرش مهاجم را تضعیف کرد، سان ادعا می کند که باشگاه اکنون مشتاق است مارسیال را ادامه دهد و اریک ده هاگ او را ترک کند.

همانطور که توسط The Peoples Person گزارش شده است، اونای امری، سرمربی استون ویلا همچنان به این بازیکن علاقه دارد و باشگاه میدلندز می تواند به صورت قرضی با گزینه ای برای خرید فرار کند.



برنامه فینال جام حذفی را تصور کنید، اما 100٪ آنلاین!

تنها با چند کلیک می‌توانید نسخه ویژه فینال جام حذفی مجله United Matchday را دقیقاً در اینجا در دستگاه خود بخوانید. همه آخرین اخبار، ملاقات با تیم ها، پیش نمایش تاکتیکی، نظر، بحث، اخبار انتقال، مسابقه و خیلی بیشتر! همین حالا مال خود را فقط با 3 پوند/3.75 دلار دریافت کنید و
در مورد همه چیز با رنگ قرمز آگاه باشید!

https://thepeoplesperson.com/2023/05/23/anthony-martial-facing-axe-after-outburst-vs-afc-bournemouth-264371/ منبع:

تناسب اندام مارسیال در این دوره یک مشکل بزرگ بوده است، به طوری که صدمات متعدد باعث شده است که او در مراحل مختلف مبارزات به طور کامل برای انتخاب در دسترس نباشد.

اما چه بدخواهان برای مارسیال حرکت کنند یا نه، بسیار بعید به نظر می رسد که ارتباطی با واکنش مهاجم مرکزی به قرار گرفتن در برابر بورنموث داشته باشد.


اندکی قبل از پایان بازی منچستریونایتد در پیروزی 1-0 مقابل AFC بورنموث، آنتونی مارسیال تعویض شد.

شماره 9 یونایتد در این فصل در 28 بازی فقط 8 گل به ثمر رسانده است، اگرچه او تنها در 16 بازی از این دیدارها به ترکیب اصلی یازده گل رسیده است.

این بازیکن لحظاتی بعد به همراه هم تیمی هایش روی نیمکت بازگشت که توسط خود سرمربی نیز تایید شد.

برخلاف گزارش The Sun، به نظر می رسد که تن هاگ هیچ شکایتی از آنتونی مارسیال ندارد، چه به خاطر عملکرد و چه به دلیل واکنش او.

منچستریونایتد به دنبال جذب یک مهاجم جدید در تابستان خواهد بود، اما با توجه به کمبود گزینه های آنها در خط حمله، هر شانسی وجود دارد که مارسیال فعلاً یک شیطان سرخ باقی بماند.

و خورشید در حال حاضر گزارش ها که طغیان بازیکن به عنوان آخرین نی برای مارسیال تلقی می شود که مبارزات سختی را پشت سر گذاشته است.

مرد فرانسوی که به وضوح ناراضی بود، متعاقباً به آسمان نگاه کرد، سرش را تکان داد و به سمت پایین تونل رفت.

تن هاگ گفت: “من فکر می کنم او خوب بازی کرد، او به نیمکت بازگشت، او خوب است.” talkSPORT. فکر می‌کنم او همین الان به داخل رختکن شلیک کرد، نمی‌دانم از آن چه می‌خواهید بسازید.»