آندره اونانا پیشنهاد النصر را به امید انتقال منچستریونایتد رد کرد – اخبار و نقل و انتقالات منچستریونایتد

مطابق با 90 دقیقهترجیح اونانا این است که به یونایتد بپرد و با تن هاگ کار کند که با او در آژاکس موفقیت های زیادی کسب کرد.

90 دقیقه در مورد تعقیب بیژلو توسط یونایتد، گفت: “فاینورد نمی خواهد در دنیای ایده آل پس از پیروزی چشمگیر فصل گذشته ارنی اسلات در Eredivisie به فروش برسد، اگرچه اگر یونایتد رسمی شود راه خود را با این بازیکن 25 ساله با 25 میلیون پوند جدا می کند. علاقه آنها.”

با این وجود، تن هاگ همچنان مشتاق به خدمت گرفتن اونانا است زیرا معتقد است که این ملی پوش کامرونی کاملاً با فلسفه فوتبال او هماهنگ است.

نراتزوری برای مبلغ تضمینی 50 میلیون یورو با الحاقیه هایی که به راحتی قابل دستیابی است، انتظار دارند که هزینه انتقال نهایی را تا مرز 60 میلیون یورو افزایش دهد.

روز دوشنبه The Peoples Person گزارشی را پوشش داد که حاکی از آن بود که النصر پیشنهادی پرسود مالی به مهاجم اینتر ارائه کرده است.


آندره اونانا، دروازه بان اینترمیلان، پیشنهاد باشگاه النصر عربستان سعودی را رد کرد زیرا همچنان امیدوار است تابستان امسال به منچستریونایتد برود.

این اقدام دولت خلیج فارس، تهدید یونایتد برای جذب این بازیکن 27 ساله را به خطر انداخت.

با توجه به این موضوع، بازیکن پیشرفت های عربستان سعودی را رد کرده است.

علیرغم این واقعیت که قهرمان 20 بار انگلیس با بودجه نقل و انتقالات فشرده کار می کند، خوش بینی وجود دارد که معامله با اینتر به پایان برسد.

روزنامه‌نگاران ایتالیایی آلفردو پدولا و جانلوکا دی مارتزیو روزنامه‌نگار معتبر این خبر را منتشر کردند که شیاطین سرخ اولین پیشنهاد خود را به ارزش 40 میلیون یورو به اضافه 5 میلیون یورو پاداش برای اونانا ارائه کردند.

در هفته های اخیر، اونانا به سرعت به عنوان هدف شماره یک اریک ده هاگ ظاهر شد، زیرا سرمربی یونایتد در حال برنامه ریزی برای آوردن جانشینی برای دیوید دخیا است.

در صورتی که ستاره اینتر دست نیافتنی شود، یونایتد جایگزین هایی دارد. یکی از این ها جاستین بیجلو از فاینورد است.

بیجلو آماده است تا در صورت انجام یک حرکت مجبور شود. با این حال، در حال حاضر تمام تلاش ها روی اونانا است.

https://thepeoplesperson.com/2023/07/04/andre-onana-turns-down-al-nassr-proposal-in-hope-of-getting-manchester-united-transfer-266218/ منبع:

همانطور که در 90 دقیقه، یونایتد احساس می کند که دست بالا را در گفتگوهای جاری برای تصمیم گیری در مورد آینده فوری اونانا دارند زیرا غول های سری A به دنبال تولید پول هستند که پس از آن برای تضمین دائمی خدمات روملو لوکاکو هدایت می شود.

خود اسلات می داند که چنین قیمتی ارزش خوبی دارد که می تواند دوباره سرمایه گذاری شود.

دخیا پس از اتمام قرارداد اولدترافورد در پایان ماه گذشته، اکنون بازیکن آزاد است. انتظار می رود شیاطین سرخ پس از بازگشت از تعطیلات اسپانیایی با او مذاکره کنند تا وضعیت او مشخص شود.

گریم بیلی و اسکات ساندرز می گویند: “آندره اونانا، دروازه بان اینتر، علاقه عربستان سعودی را رد کرده است، به این امید که بتواند انتقال تابستانی به منچستریونایتد را انجام دهد.