آندر هررا حکم درخشانی درباره سه سرمربی خود در منچستریونایتد صادر کرد – اخبار منچستریونایتد و اخبار نقل و انتقالات

https://thepeoplesperson.com/2022/12/20/ander-herrera-gives-a-glowing-verdict-on-his-three-manchester-united-managers-256828/ منبع:

ستاره اتلتیک بیلبائو جزئیاتی را درباره یکی از لحظات نمادین مورینیو در یونایتد فاش کرد – زمانی که او سه انگشت خود را پس از قهرمانی لیگ اروپا در سال 2017 در هوا نگه داشت.

«او همچنین کمی گنده بود [like me] به عنوان یک مربی، زمان خوبی بود [laughs]. فوتبالی متفاوت از فن خال، بیلسا، والورده بود. دوست داشتم، دوست داشتم بخشی از تیم باشم و به تیم کمک کنم.

این بازیکن اسپانیایی بر خلاف مهارت اولیه یک طرفه او در انجام حرکات بازیکن، او را به بازیکن بهتری تبدیل کرد و به او کمک کرد که چگونه توپ را یاد بگیرد.

هررا قدردانی درخشان خود از فن خال را با تشکر از این بازیکن 71 ساله به خاطر هدایت تیم برای کسب جام حذفی و شکل دادن به او برای تبدیل شدن به یک فوتبالیست بهتر به پایان رساند.

هررا زیر نظر لوئیس فن خال، ژوزه مورینیو و اوله گونار سولسشر بازی کرد.

هررا فاش کرد که سولسشر سخت تلاش کرد تا او را در اولدترافورد نگه دارد، اما در نهایت، سران باشگاه حرف آخر را زدند، بنابراین او با پاریسن ژرمن به فرانسه رفت.



مجله United Matchday – از همه چیز با رنگ قرمز مطلع باشید!

هنوز برای محتوای بیشتر یونایتد خارش دارید؟ هر آنچه را که نیاز دارید را از اینجا دریافت کنید. فقط با 1.25 پوند در هر شماره / 3.75 پوند در ماه، اطلاعات بینش منحصربه‌فردی از یونایتد را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت خواهید کرد – قبل از هر مسابقه و در طول ماه.

  • به‌علاوه اخبار، تاکتیک‌ها و تاریخچه تیم، ترکیب انحصاری هر مسابقه را دریافت کنید.
  • نه تنها این – United Matchday مملو از مقالات، اخبار، اخبار نقل و انتقالات، پازل ها، نوستالژی و طنز است.
  • دوستان خود را تحت تاثیر قرار دهید و از همه چیز با رنگ قرمز مطلع باشید!

صحبت کردن با رسانه باشگاههررا فن خال را مردی قوی با قلب بزرگ توصیف کرد. او مربی هلندی را به خاطر شجاعتش در ادامه مربیگری هلند علیرغم مبارزه با بیماری تحسین کرد.

هررا اضافه کرد: «این بیشتر فوتبال ضد حمله بود، یک تیم ضد حمله، اما پس از آن، در پایان فصل، ما سه جام را به دست آوردیم و به لیگ قهرمانان اروپا راه یافتیم. بد نیست.”


آندر هررا، هافبک سابق منچستریونایتد در دوران حضورش در اولدترافورد از مدیران سابق خود تمجید کرده است.

در مورد اینکه چرا سولسشر ممکن است شکست خورده باشد، هررا این موضوع را به تلاش او برای بازگرداندن روش سر الکس فرگوسن اختصاص داد، که با توجه به تفاوت زمان، بازیکنان و فوتبال آسان نبود.

هررا در مورد سولشایر، نروژی را «یکی از بهترین مردان فوتبال» توصیف کرد. این بازیکن اسپانیایی ادامه داد تا در مورد سولسشر و فروتنی او در نحوه تعاملش با بازیکنان و کارکنان باشگاه، غزلیاتی را مطرح کند.

هررا در مورد مورینیو گفت: “او یکی از بهترین مربیان تمام دوران است. یکی از موفق ترین مدیران تمام دوران. او موقعیت جدیدی را برای من کشف کرد، او از من یک هافبک دفاعی تر ساخت.

مرد سابق یونایتد گفت مورینیو به سه عنوان قهرمانی در آن فصل اشاره می کند.