آنها از عمد مرا شکست دادند تا جام جهانی را از دست بدهند

وینیسیوس ادامه دادنیمار در بارسلونا و رونالدو در رئال شرایط مشابهی با من داشتند. بنزما همیشه در زمین به من آرامش می‌دهد و می‌گوید اگر به سراغت می‌آیند به این دلیل است که از تو می‌ترسند. به همین دلیل است که وقتی توپ را می‌گیرم، جلو می‌روم. با خشم زیاد. “بله، ممکن است صدمه ببینم، اما برای چالش ها آماده هستم.”



مجله اخبار فوتبال خارجی

وینیسیوس معتقد است که در هفته های اخیر بازیکنان حریف عمداً به او خطا کرده اند تا او را مجروح کنند و جام جهانی را از دست بدهند.

    آنها از عمد مرا شکست دادند تا جام جهانی را از دست بدهند


سرویس خبر شماره: 1854164
27 نوامبر 1401 ساعت 10:15 ب.ظ
38.9 هزار |

13نقطه نظر

وینیسیوس:

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، وینیسیوس و رودریگو، دو بازیکن برزیلی رئال بدون مصدومیت به جام جهانی راه یافتند. حضور وینیسیوس در لیست نهایی برزیل قطعی بود اما رودریگو که به او شک داشت در نهایت در لیست نهایی سلسائو قرار گرفت.

وینیسیوس که در هفته های اخیر به دلیل اشتباهات شدید بازیکنان حریف به مصدومیت نزدیک شده بود، در مصاحبه جدید خود گفت که بسیاری از اشتباهات روی او عمدی بوده است. وینی گفت:“در فوتبال، هر اتفاقی که در زمین می افتد همانجا می ماند، اما برخی از بازیکنان از خط قرمزها عبور کرده اند. در زمین با من رفتار بی ادبانه ای شد و در بازی های آخر خیلی می ترسیدم مصدوم شوم و جام جهانی را از دست بدهم. من و رودریگو. به همین دلیل رنج زیادی را متحمل شد.» وقتی بازیکن مهمی برای تیم هستید، بازیکنان حریف سخت‌تر مقابل شما کار می‌کنند و باید یاد بگیرید که چگونه از خود دفاع کنید.