آنچلوتی: اگر انگیزه بیشتری داشتیم دربی را می بردیم

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در آخرین دیدار از هفته ششم لالیگا از ساعت 23:30 در دربی مادرید رئال و اتلتیکو مادرید به مصاف هم رفتند که در نهایت این رئال مادرید بود که با نتیجه به پیروزی رسید. 1-2 مقابل حریف سنتی. شاگردان کارلو آنچلوتی بدون ستاره کریم بنزما، تیم سیمئونه را شکست دادند. رودریگو در دقیقه 18 و والورده در دقیقه 36 گلزنان رئال مادرید در آن بازی بودند و تک گل اتلتیکو توسط ماریو هرموسو در دقیقه 83 به ثمر رسید.

والورده دوباره گل می زند (سومین گل در سه بازی اخیر): والورده مثل بقیه بازیکنان خوب بود و امشب در پست وینگر راست بازی کرد. او سریع است و به خط هافبک کمک می کند. گلی که به ثمر رساند به دلیل سرعت و دقت موقعیت یابی او بود. از نظر تاکتیکی، فده بازیکن بسیار مهمی برای ما است.

کارلو آنچلوتی سرمربی رئال در پایان بازی گفت:ما دو گل جلو بودیم و با دفاع خوب اجازه ندادیم اتلتیکو فشار زیادی به ما وارد کند. در 45 ثانیه زیاد حمله نکردیم و از آن طرف در نیمه اول بهتر بودیم. دو گل زدیم. گل های خوبی زدیم و بعد دفاع کردیم، فکر می کنم در نیمه دوم بهتر می توانستیم فاصله را زیاد کنیم، اما به نظر می رسد انگیزه بازیکنان کم شده بود.» اگر انگیزه بازیکنان پایین نمی آمد، می توانستیم به گل برسیم. اهداف بیشتر.”

کارلو آنچلوتی معتقد است اگر در نیمه دوم انگیزه بازیکنان رئال کم نمی شد، می توانستند با نتیجه بهتری دربی را ببرند.

آنچلوتی: اگر انگیزه بیشتری داشتیم دربی را می بردیم

برتری و هشت امتیاز کمتر از اتلتیکو:“اتلتیکو از نظر من تیم خوبی است و آنها خیلی خوب بازی می کنند. آنها شروع خوبی در فصل نداشته اند، اما می دانم که آنها تا پایان خواهند جنگید. ما فقط در ابتدای فصل هستیم. فصل. و ما فریب نمی خوریم که در اوج باشیم. ما شروع خوبی داشته ایم و باید ادامه دهیم. من معتقدم که یک غفلت برای تغییر شرایط کافی است.”



مجله اخبار فوتبال خارجی

کارلوتو در مورد نبوغ رودریگو گفت:او بسیار هوشمندانه بازی کرد. رودریگو خود را به خوبی از مدافعان جدا می کند و این در گلی که به ثمر رساند مشهود بود.


سرویس خبر شماره: 1844363
28 شهریور 1401 ساعت 02:21 |
836 امتیاز خبر

0نقطه نظر

رودریگو بسیار باهوش است