آنچلوتی: بار دیگر ثابت شد که رئال مادرید تسلیم نمی شود

کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید از جنگندگی و تسلیم ناپذیری شاگردانش تمجید کرد. رئال در یک شب بازی را مساوی کرد که تا دقیقه 95 از شاختار عقب بود.

آنچلوتی: بار دیگر ثابت شد که رئال مادرید تسلیم نمی شود

تغییر بازیکنان به دلیل ال کلاسیکو یکشنبه:از دقیقه 60 تعویض هایی انجام دادم تا بتوانیم با ورود بازیکنان جدید اوضاع را تغییر دهیم. بازیکنانی که از ابتدا بازی کردند همگی آماده بودند و به دلیل برنامه فشرده مجبور شدیم تغییراتی ایجاد کنیم.”


سرویس خبر شماره: 1847710
20 اکتبر 1401 ساعت 01:20
879

1نقطه نظر

مشکل دیگر جدی نیست

کارلو آنچلوتی سرمربی رئال در نشست خبری پس از بازی گفت:ما خوب بازی نکردیم اما یک بار دیگر ثابت کرد که هرگز تسلیم نمی‌شویم. ما به مرحله یک هشتم نهایی راه یافتیم و در شبی که به نظر می‌رسید پایان تلخی داشت به هدف خود رسیدیم.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، امشب رئال مادرید در دیداری خارج از خانه به مصاف شاختار دونتسک رفت و با وجود اینکه تا دقایق پایانی با یک گل از میزبان عقب بود، در نهایت موفق شد در دقیقه 5+90 با گل آنتونیو رودیگر به پیروزی برسد. تساوی به این ترتیب صعود رئال به دور بعدی لیگ قهرمانان قطعی شد.

مصدومیت رودیگر پس از گلزنی:“خونریزی زیادی داشت و صورتش به شدت آسیب دیده بود، اما وضعیتش خوب است. رودیگر حتی می خواست به زمین بازگردد اما اجازه ندادند و متوجه شد که شرایط بازگشت را ندارد (می خندد) فکر نمی کنم مشکل او جدی باشد.”



مجله اخبار فوتبال داخلی

کارلتو ادامه دادوی ادامه داد: شاختار در این بازی سیستم خود را تغییر داده بود و سعی می کرد با پاس های کوتاه بین مدافعان ما گلزنی کند. خوشحالم که بازی برابر بود و شکست نخوردیم.”