آنچلوتی: بنزما نمی تواند بازی کند، در ژانویه بازیکن نمی خریم

نیمکت ادن هازارد:رقابت قوی در تیم وجود دارد و می دانم که او شایسته بازی بیشتر است. رقابت بالا به نفع تیم است و بر هازارد نیز تاثیر می گذارد.”

رودریگو به سطح رونالدو نازاریو می رسد؟“اگر این اتفاق بیفتد، باید مجسمه رودریگو را بیرون برنابئو نصب کنیم. رونالدو به اندازه رودریگو در رئال خوش شانس نبود. رودریگو فصل گذشته با رئال قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد و نقش تعیین کننده ای در این قهرمانی داشت.”



مجله اخبار فوتبال خارجی

آنچلوتی دلیل غیبت بنزما را توضیح داد:او فردا نیست زیرا نمی تواند بازی کند. غیبت او باعث شد تا توانایی های رودریگو، والورده و وینیسیوس شکوفا شود، اما ما بعد از جام جهانی به کریم نیاز داریم.

وضعیت آسنسیو:مارکو در فرم خوبی است و می تواند در پست های مختلف بازی کند. به خصوص وقتی پشت مهاجمان بازی می کند، بازی های بهتری دارد و می تواند از قدرت شوت خود بیشتر استفاده کند. مارکو همکاری خوبی با والورده دارد و آنها زوج خطرناکی هستند.”

امکان خرید زمستانی:فعلاً برنامه خرید و ترک نکردن بازیکن نیست، اما اگر بازیکنی خواستار جدایی شود، به حرف‌های او گوش خواهیم داد.»

خداحافظ جرارد پیکه:“او یکی از بهترین و قوی ترین مدافعانی است که در فوتبال دیده ام. پیکه تصمیم گرفت خداحافظی کند و من می دانم که این تصمیم سختی بود. پیکه تصمیم گرفت قبل از بازنشستگی بازنشسته شود. به او گفته شود که برود. او تصمیم بزرگی گرفته است. برای زندگی او بهترین ها را برای او آرزو می کنم.”


سرویس خبر شماره: 1852146
15 نوامبر 1401 در 03:45 ب.ظ
3.9 هزار امتیاز خبر|

2نقطه نظر

شاید بازیکنی ما را ترک کند

کارلوتو درباره مصدومیت بنزما گفت:کریم در بازی فردا شرکت نخواهد کرد و بازی نخواهد کرد.

کارلو آنچلوتی امروز تایید کرد که کریم بنزما قبل از شروع جام جهانی برای رئال مادرید بازی نمی کند تا مصدوم نشود. او همچنین احتمال خرید بازیکن در زمستان را رد کرد.

آنچلوتی: بنزما نمی تواند بازی کند، در ژانویه بازیکن نمی خریم

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، رئال مادرید پس از پیروزی 5-1 مقابل سلتیک در لیگ قهرمانان اروپا خود را برای بازی مقابل رایویا کانو آماده می کند. این بازی در ورزشگاه وایاکاس برگزار می شود و رئال باید پیروز شود تا جایگاه اول را از بارسا پس بگیرد.

کارلو آنچلوتی در نشست خبری این دیدار گفترایو خیلی خوب بازی می کند و بازی در زمین این تیم همیشه سخت و پرتنش است. ما در آنجا فصل گذشته به سختی 0-1 پیروز شدیم. بازی سختی خواهد بود و ما باید تمام تلاش خود را انجام دهیم.

رودریگو به عنوان شماره 9 جایگزین بنزما شد“پیشرفت رودریگو عالی است. او در پست شماره 9 بهتر کار می کند و من او را بیشتر به عنوان یک مهاجم می بینم تا یک وینگر تهاجمی.”