آنچلوتی: به دنبال قهرمانی در سوپرجام هستیم


سرویس خبر شماره: 1835496
05 مرداد 1401 @ 10:46 ق.ظ |
1.1 هزار امتیاز خبر|

1نقطه نظر

این مربی ایتالیایی همچنین با تمجید از عملکرد خط دفاعی تیمش گفت: رودیگر باید در کنار ناچو بازی می کرد و مشخصا مندی توانست نمایش خوبی ارائه دهد و در کنار وازکز به تیم کمک کند. آلابا بهترین گزینه ماست. حمله بیشتر و رودیگر به عنوان یک گزینه دفاعی تر برای رئال دیده می شود.
سرمربی رئال در مورد عملکرد هازارد در این دیدار افزود: ما به این دیدارها نیاز داریم تا بتوانیم دقایق بیشتری را در زمین بازی به هازارد بدهیم زیرا به او نیاز دارم، بسیار خوشحالم که توانستم در این دیدارها به او فرصت بدهم. هازارد در این بازی عملکرد بهتری نسبت به بازی اول مقابل بارسا داشت.
آنچلوتی در پاسخ به سوالی درباره ترکیب تیمش در بازی سوپرجام گفت: در این بازی باید از همان بازیکنانی استفاده کنم که قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شدند، این بازی عملا ادامه فصل قبل است و ما واقعا می خواهیم بردن این جام.”



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، رئال مادرید صبح امروز در چارچوب تور پیش فصل آمریکا به وقت ایران در دیداری دوستانه به مصاف کلاب آمریکا رفت و با این تیم به تساوی 2 – 2 رضایت داد.
کریم بنزما و ادن هازارد هر دو گل رئال مادرید را به ثمر رساندند و در حالی که به نظر می رسید رئال مادرید در اولین بازی تدارکاتی پیروز شود، تیم حریف موفق شد گل تساوی را در دقایق پایانی به ثمر برساند.
آنچلوتی پس از پایان بازی درباره عملکرد تیمش در آن بازی گفت: بازی بسیار خوبی بود و بهتر از بازی اول بازی کردیم، در نیمه اول شرایط کمی سخت بود و مشکلاتی داشتیم اما در نیمه دوم. نیمی از ما بیشتر از خودمان قدرت نشان دادیم.”
وی درباره بازگشت بنزما به ترکیب رئال گفت: او همچنان در شرایط بدنی خوبی قرار دارد اما بعد از بازی با یوونتوس باید تا حدودی از فشار کاری روی او بکاهیم زیرا به فکر حضور او در سوپرجام هستیم.

کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید می گوید این تیم برای پیروزی مقابل آینتراخت فرانکفورت به زمین خواهد رفت.