آنچلوتی: راموس باید به جام جهانی برود

این پیروزی برای کارلو آنچلوتی اهمیت ویژه ای داشت زیرا او صد و سومین پیروزی خود را به عنوان سرمربی در لیگ قهرمانان اروپا کسب کرد و با پشت سر گذاشتن سر الکس فرگوسن به موفق ترین سرمربی تاریخ این رقابت ها تبدیل شد.

آسنسیو
او بهترین بازیکن زمین بود. او حرکات ترکیبی خوبی با والورده داشت و قدرتمند و کارآمد بازی کرد. وقتی توپ را در اختیار نداشت، حرکاتش هم عالی بود.

کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید پس از پیروزی 5-1 مقابل سلتیک و راهیابی به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در یک کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرد.

آنچلوتی: راموس باید به جام جهانی برود

درخشش ستاره های برزیلی رئال در تیم ملی کشورشان
وینیسیوس و رودریگو می توانند ستاره های اصلی تیم ملی کشورشان باشند. اما چقدر بازی به آنها تعلق می گیرد؟ من این را نمی دانم.

آنچلوتی در پایان بازی در نشست خبری شرکت کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد:

سرخیو راموس
راموس به خاطر کیفیت بالایی که دارد باید به جام جهانی برود. او یکی از بهترین مدافعان میانی جهان است.



مجله اخبار فوتبال خارجی

مدریک
مثل همیشه خوب بود. لوکا و تونی کروس هرگز شما را غافلگیر نمی کنند و همیشه خوب هستند. هر دو این روزها در بهترین شرایط هستند.

پنج گلزن مختلف در بازی امشب مقابل سلتیک
این بیشتر ذهنی است و از نظر روحی به بازیکنان ما کمک می کند. والورده در این فصل تغییرات اساسی ایجاد کرده و وینیسیوس بیشتر از قبل به دنبال موقعیت های بهتر در محوطه جریمه است. بدون کریم بنزما شرایط خیلی خوبی داشتیم.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، رئال مادرید امشب آخرین بازی خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا را در سانتیاگو برنابئو مقابل سلتیک برگزار کرد و موفق شد با پیروزی 5-1 از گروه F به صدر جدول صعود کند.


سرویس خبر شماره: 1851596
12 نوامبر 1401 در 00:42
13.1 هزار |

5نقطه نظر