آنچلوتی: شرایط اینتراخت بهتر از مادرید است

وی با تمجید از عملکرد اینتراخت در فصل گذشته لیگ اروپا، گفت: آنها در سال گذشته به دلیل اینکه به عنوان مدعی شناخته نمی شدند، موفق شدند یک شاهکار ویژه انجام دهند. “
آنچلوتی همچنین درباره نمایش درخشان و به یاد ماندنی رئال در لیگ قهرمانان اروپا گفت: “تمام بازخوردهایی که داشتیم در ورزشگاه خودمان بود و از هواداران تشکر می کنیم. ما همیشه باور داریم و هرگز تسلیم نمی شویم. مقابل تیم های قدرتمند بازی کردیم. اکنون آماده ایم و این تیم در شرایط خوبی قرار دارد.” احساس شادی و شادی پس از قهرمانی در لیگ قهرمانان آنقدر زیاد است که احساس می کنید نباید اجازه دهید کسی جای شما را بگیرد و این انگیزه ای برای ادامه روند پیروزی است.”



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1836841
14 آگوست 1401 ساعت 09:38
1.2 هزار |

0نقطه نظر

کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید معتقد است که شرایط اینتراخت فرانکفورت در دیدار سوپرجام اروپا بهتر از این تیم است.

به گزارش “ورش سه”، رئال مادرید چهارشنبه هفته آینده در سوپرجام یوفا به مصاف آینتراخت فرانکفورت می رود تا برنده این جام مشخص شود.
در حالی که قرار است رقابت‌های لالیگا از جمعه هفته آینده آغاز شود و رئال اولین بازی خود در این رقابت‌ها را دوشنبه بامداد دو هفته دیگر برگزار می‌کند، اما بوندسلیگا امشب از سر گرفته می‌شود و آنچلوتی معتقد است این به نفع حریفش خواهد بود. سوپرکاپ
سرمربی رئال مادرید در گفتگو با سایت رسمی یوفا گفت: شرایط اینتراخت بهتر از رئال است زیرا فصل را زودتر شروع می کند اما ما برای باشگاه بازی می کنیم. در گذشته اتفاق افتاده است.”
سرمربی ایتالیایی با اشاره به موفقیت های این تیم در فصل گذشته افزود: پیروزی های فصل گذشته باورهای ما را بیشتر تقویت کرده است اما اکنون باید روی بازی های آینده تمرکز کنیم و در فصل آینده شانس کسب 6 پیروزی را خواهیم داشت. جام ها و ما می خواهیم برای بردن همه آنها بجنگیم.”