آنچلوتی فاش کرد؛ چگونه به CityCombek رسیدیم؟

یعکس دیگری با سیگار؟من سیگار نمی کشم و این عکس یادگاری برای دوستانم بود. بازیکنان من دوستان من هستند.



مجله اخبار فوتبال خارجی

در دومین و آخرین بازی مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، امشب رئال مادرید و منچسترسیتی در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو مادرید به مصاف هم رفتند که این بازی مهیج و دیدنی با برتری 3-1 رئال مادرید به پایان رسید. تیم اسپانیا با برتری 6 بر 5 بر مجموع دو بازی خانگی و خارج از خانه به فینال راه یافت.

حذف پاری سن ژرمن، چلسی و سیتی: بازی یک چهارم نهایی مقابل پاری سن ژرمن واقعا سخت بود. چلسی و سیتی نیز با حذف قدرتمندترین رقبا به فینال راه یافتند. ما تا رسیدن به هدف نهایی فاصله زیادی نداریم.»


سرویس خبر شماره: 1822756 |
15 ارديبهشت 1401 ساعت 03:08 |
22,295 امتیاز خبر|

0نظرات

اکران فیلم بازگشت های فصل

همین گل در نهایت باعث شد تا رئال مادرید برای اولین بار از سال 2018 به فینال لیگ قهرمانان اروپا راه یابد، جایی که آنها در 7 ژوئن در استادیوم پاریس به مصاف لیورپول خواهند رفت، همان تیمی که در فینال شکست دادند. . سیزدهمین قهرمانی خود را کسب کند.

در این دیدار ابتدا منچسترسیتی بود که با گل دقیقه 73 ریاض محرز جایزه بهترین بازی هجومی خود را از آن خود کرد. تیم گواردیولا تا زمانی که آن گل را به ثمر رساند عملکرد نسبتاً بهتری داشت و آمار نشان می داد که تیم برتر است. آنها حتی می توانستند گل دوم را در دقایق پایانی بازی به ثمر برسانند اما قدر موقعیت های ایجاد شده را ندانستند و میزبان اسپانیایی را به ماندن در بازی و بازگشت به بازی در دقایق پایانی سوق دادند.

کارلو آنچلوتی در پایان بازی مقابل سیتی توضیح داد که قبل از بازی، بازگشت های قوی این فصل را برای بازیکنان در فیلم نشان داده است.

این اتفاق زمانی رخ داد که رودریگو در دقایق 90 و 1+90 مهاجم انگلیس را شوکه کرد. اولین گل او روی پاس کریم بنزما از سمت چپ محوطه جریمه با یک موقعیت بی نظیر برای ربودن توپ از دروازه بان سیتی به ثمر رسید. گل دوم مهاجم برزیلی با ضربه سر ارسال دقیق دنی کارواخال از سمت راست به ثمر رسید. به این ترتیب این دیدار در وقت عادی با نتیجه 2 بر 1 به پایان رسید و تعداد گل های دو تیم در بازی برگشت برابر بود تا با حذف قانون گلزنی بیشتر در حریف، کار در اضافه کاری تمدید می شود.

کارلتو ادامه داداین عظمت رئال مادرید است. رئال باشگاهی است که هرگز تسلیم نمی‌شود و خود را بازنده نمی‌داند. وقتی کارمان تمام شده است، بلند می‌شویم، به جنگیدن ادامه می‌دهیم و با ایمان ورق را برمی‌گردانیم. تیم قدرتمندی مانند سیتی و توانستیم به طور منظم رقابت کنیم. در پایان بازی، آخرین انرژی خود را در زمین گذاشتیم و توانستیم بازی باخته را با پیروزی جایگزین کنیم. حالا باید به مصاف لیورپول برویم. خاطره خوب و خاطره بد از این تیم در فینال و امیدوارم در نهایت برنده شویم.

در وقت‌های اضافه، رئال مادرید به شکنجه سیتیزن‌ها ادامه داد و تنها پنج دقیقه پس از نیمه اول، حمله دیگری را آغاز کرد که منجر به خطای پنالتی توسط کارلو آنچلوتی به سود تیم شد. کریم بنزما کاپیتان کهکشانی فرانسه که خود پنالتی روبن دیاز مدافع سیتی را گرفت پشت پنالتی ایستاد و در دقیقه 95 گل سوم پرافتخارترین تیم اروپا را به ثمر رساند.

کارلو آنچلوتی سرمربی رئال در پایان بازی گفت:“در آن زمان متوجه شدیم. قبل از بازی، ویدیویی از تمام کامبک های دیدنی باشگاه در این فصل را تماشا کردیم. ما در این فصل 8 بار کامبک داشتیم و ویدیو با این عبارت به پایان رسید: “هنوز یکی باقی مانده است. و بالاخره موفق شدیم این کار را انجام دهیم.”