آنچلوتی: فقط احمق ها به تعصب بنزما شک دارند

کارلوتو در مورد وضعیت بنزما صحبت کردغیبت او در بازی های گذشته باعث ناراحتی من نشد، چون نتوانست به تیم کمک کند، مصدومیت کریم جدی نیست و به زودی برطرف می شود.

پیامی برای کسانی که به تعهد کریم بنزما شک دارند:“برای این دسته از افرادی که به تعصب و تعهد کریم بنزما به رئال مادرید شک دارند، متاسفم و من چیزی برای گفتن به آنها ندارم. چگونه می توانید به بنزما شک کنید؟ او خودش اولین کسی است که به دلیل غیبتش در رئال مادرید ناراحت می شود. تیم بازی می کند.کریم مصدوم است و نمی تواند بازی کند.اینطور نیست که به خاطر جام جهانی بازی نمی کند.من نه در کریم و نه در هیچ بازیکن دیگری چنین احساسی نداشتم.در تمرینات، حرفی نیست در مورد جام جهانی گفت هیچکس در زمین کم نمی گذارد کریم می خواست در آخرین بازی ها بازی کند تا در شرایط مسابقه باشد این ادعاها در مورد او احمقانه است.



مجله اخبار فوتبال خارجی

آنچلوتی در مورد دو شکست اخیر رئال مادرید مقابل لایپزیگ و رایو صحبت کرد“دو باخت به ما صدمه زد و به خصوص باخت مقابل لایپزیگ تاثیر منفی روی تیم داشت. در مجموع، ما سال بسیار خوبی را پشت سر گذاشتیم. پس از قهرمانی در لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا در فصل گذشته، می خواستیم در گروه خود در چمپیونزلیگ تسلط پیدا کنیم. لیگ این فصل و ما به آن هدف رسیدیم. در برخی بازی‌ها غیبت کریم بنزما و تیبو کورتوا به ما آسیب زد، اما من اینجا نیستم تا چیزی را توجیه کنم. شانس این است که سال را با پیروزی به پایان برسانیم.”

کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال در نشست خبری این دیدار گفت:“این آخرین بازی یک سال فراموش نشدنی است. سالی پر از شب های جادویی و ما می خواهیم آن را به خوبی به پایان برسانیم. ما خاطرات خوبی از سال 2022 داشتیم و فردا باید کادیز را شکست دهیم.”


سرویس خبر شماره: 1852690
18 نوامبر 1401 در 03:38 ب.ظ
144 امتیاز خبر

0نقطه نظر

او هم ناراحت است

آنچلوتی در مورد انتقاد از سبک بازی وینیسیوس گفت:“بسیاری سعی می کنند سبک بازی وینیسیوس را تحریک آمیز توصیف کنند، اما واقعیت این است که او بیشترین خطا و توهین لفظی را در زمین دریافت می کند. وینیسیوس کارش را انجام می دهد، اما او تبدیل به اولین هدف بازیکنان حریف شده است، نباید وینیسیوس را تحقیر کرد. : «بازی جوانمردانه که یک اصل مهم در فوتبال است، در کشورهای دیگر بیشتر مورد توجه قرار می گیرد».

کارلو آنچلوتی خاطرنشان کرد که غیبت کریم بنزما در آخرین بازی های رئال ربطی به جام جهانی ندارد و او از مصدومیتی رنج می برد که مانع حضور او در زمین می شود.

آنچلوتی: فقط احمق ها به تعصب بنزما شک دارند

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، رئال پس از باخت دوشنبه شب مقابل رایویا کانو، حالا خود را برای بازی مقابل کادیز آماده می کند. این آخرین بازی قبل از جام جهانی است و در برنابئو برگزار می شود. رئال باید در این دیدار پیروز شود تا فاصله با بارسلونا را به دو امتیاز کاهش دهد.

دلیل کاهش واقعیوی ادامه داد: من می توانم افت تیم را به فشار و تعداد بازی زیاد، خستگی بازیکنان و عدم فرم برخی بازیکنان ذخیره نسبت بدهم، استفاده از سیستم چرخشی همیشه یکی از گزینه هاست اما به عنوان مثال چگونه آیا فده والورده و رودریگو که در هر بازی عملکرد خوبی دارند می توانند از فهرست حذف شوند؟